Benbels Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hei, jeg har litt problemer med pcen min for den skrur seg av når jeg skal åpne en avi fil i sony vegas 7?? Noen innspill? Endret 22. mars 2007 av Baby B
fototim Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hei, jeg har litt problemer med pcen min for den skrur seg av når jeg skal åpne en avi fil i sony vegas 7?? Noen innspill? 8206783[/snapback] Hørte akkurat om en som hadde samme problem når han kjørte Lightroom. Det viste seg å ha sammenheng med kjøling av prosessor. Altså, når programmet tynte prosessoren maksimalt gikk den varm, og så slo kjølesikringen inn. Bare en tanke. Mvh Tim Typo
Benbels Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Hei, jeg har litt problemer med pcen min for den skrur seg av når jeg skal åpne en avi fil i sony vegas 7?? Noen innspill? 8206783[/snapback] Hørte akkurat om en som hadde samme problem når han kjørte Lightroom. Det viste seg å ha sammenheng med kjøling av prosessor. Altså, når programmet tynte prosessoren maksimalt gikk den varm, og så slo kjølesikringen inn. Bare en tanke. Mvh Tim Typo 8206938[/snapback] Men har du en ide om hvordan jeg kan fikse dette problemet??
YokiShoki Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Har du hatt denne maskinen lenge? Kan være at det har samlet seg støv i kjøleribben til prosessoren som dermed får for lite kjøling.
Benbels Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Har du hatt denne maskinen lenge? Kan være at det har samlet seg støv i kjøleribben til prosessoren som dermed får for lite kjøling. 8210671[/snapback] Takker og bukker! Det var akkurat det som skulle til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå