Gå til innhold

Hvor skaffer jeg bulgin bryter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset. men andre forslag?

 

har ikke så mye penger at jeg kan kjøpe EN så dyr bryter. finnes det noe "face" utgave?

 

 

Takker! :) muligens jeg sparer til den med blått lys :) enda et casemod på gang :)

 

Kan røpe at det er rent stål! :)

Endret av daim
Lenke til kommentar
Den type bryter var ganske nice!

Enda en ting jeg har lyst til å bruke penger på :p

 

Har hvert uten power knapp på kabinettet i snart 2 år etter jeg lagde ny front på kabintettet, kanskje på tide å skaffe en snart :wee:

8207522[/snapback]

hehe :) tenker på og kjøpe de med lys jeg også :)

 

Men. De knappene med lys. kan man koble power led ledningen på lyset? eller må man ha en motstand på?:) om man må ha en motstand på. hvor stor skal den være?

Endret av daim
Lenke til kommentar
Den type bryter var ganske nice!

Enda en ting jeg har lyst til å bruke penger på :p

 

Har hvert uten power knapp på kabinettet i snart 2 år etter jeg lagde ny front på kabintettet, kanskje på tide å skaffe en snart :wee:

8207522[/snapback]

hehe :) tenker på og kjøpe de med lys jeg også :)

 

Men. De knappene med lyd. kan man koble power led ledningen på lyset? eller må man ha en motstand på?:) om man må ha en motstand på. hvor stor skal den være?

8211339[/snapback]

Tviler på det er nødvendig med motstand mellom, spenningen HKet sender ut til power led'en er sansyligvis regulert ned til at man bare kan plugge en LED rett på.

Tenkte litt på å bruke den som power led jeg også :)

Lenke til kommentar
Den type bryter var ganske nice!

Enda en ting jeg har lyst til å bruke penger på :p

 

Har hvert uten power knapp på kabinettet i snart 2 år etter jeg lagde ny front på kabintettet, kanskje på tide å skaffe en snart :wee:

8207522[/snapback]

hehe :) tenker på og kjøpe de med lys jeg også :)

 

Men. De knappene med lyd. kan man koble power led ledningen på lyset? eller må man ha en motstand på?:) om man må ha en motstand på. hvor stor skal den være?

8211339[/snapback]

Tviler på det er nødvendig med motstand mellom, spenningen HKet sender ut til power led'en er sansyligvis regulert ned til at man bare kan plugge en LED rett på.

Tenkte litt på å bruke den som power led jeg også :)

8211402[/snapback]

nice;) men for og være helt på den sikkre siden så vil jeg ha 100% sikkert svar :)

Lenke til kommentar

Du trenger 99,99% sikkert ikke mostand samme hva slags LED du kobler til. Alle hovedkort har strømbegresning på LED-utgangene slik at strømmen ikke blir for stor.

Da må det i tilfelle være snakk om en ultra strømsvak LED. Det er det 100% ikke snakk om i dette tilfellet.

 

space

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den type bryter var ganske nice!

Enda en ting jeg har lyst til å bruke penger på :p

 

Har hvert uten power knapp på kabinettet i snart 2 år etter jeg lagde ny front på kabintettet, kanskje på tide å skaffe en snart :wee:

8207522[/snapback]

hehe :) tenker på og kjøpe de med lys jeg også :)

 

Men. De knappene med lys. kan man koble power led ledningen på lyset? eller må man ha en motstand på?:) om man må ha en motstand på. hvor stor skal den være?

8211339[/snapback]

 

Mange her som TROR de vet hva de driver med, så jeg anbefaler deg å lese det som står med uthevet tekst og følg gjerne beskrivelsen på hvordan du kommer til våre FAQ sider (anbefaler den personlig på det varmeste):

 

http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...=0&dok=4529.htm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...