xofus Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Kort og enkelt lurer jeg på om meld jeg får da jeg starter defragmentering, er noe problem?? Før, da jeg har forsøkt samme prosess, mener jeg da å ha sett 100% status når jobben er ferdig? Nå er det riktignok ikke mye å defragmentere, siden HD til mitt OS er myye plass igjen på... Alikevel mener jeg at å kjøre prosessen ikke skal komme opp med dette bildet? (Se vedlegg). Si gjerne at jeg ikke skal bry meg med å prøve defrag fra windows, eller at det finnes en naturlig forklaring på det jeg opplever nå.. Takk Endret 21. mars 2007 av xofus
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 det som ikkje kan defragmenterast er filer som er i bruk. det store grønne feltet er nok pagefile.sys, eller virtuelt minne om du vil
xofus Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 det som ikkje kan defragmenterast er filer som er i bruk. det store grønne feltet er nok pagefile.sys, eller virtuelt minne om du vil 8204972[/snapback] Ehe ja, så hvordan løse dette da? Prøver lissom å avslutte de progs jeg ikke bruker, men... Forslag? Vil jo gjerne se at maskina defragmenterer normalt da, om det finnes noe sånn...
Semikolon Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 harddisken blir defragmentert normalt. som sagt, det store grønne feltet er pagefile.sys som er i bruk heile tida. ikkje tenk meir på dette. det er ingen ting å gjere med det, men det er heller ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå