Gå til innhold

Ukens tilbud på Netshop. Bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, takk! Det ser ikke ut som det er tilbud hos Komplett engang!

Fant ikke deres i prisguiden. Testen du linket til var jo bra den, men den var jo med T2400 og X1400, så det kan jo ikke ha blitt noe dårligere.

 

Edit: Fant det nå... :blush:

Endret av Malmis
Lenke til kommentar
Testen du linket til var jo bra den, men den var jo med T2400 og X1400, så det kan jo ikke ha blitt noe dårligere

 

Om denne var spec'et dårligere, skulle en vel tro at denne var bedre. Det avgjørende her er vel uansett dette stemplet:

 

awardrecommended.gif

Endret av jon_o
Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke Core 2 cpu i den, så det er nok en tidligere toppmodell som skal ut av lager. Grei pris det, og lett var den også....

8205474[/snapback]

 

Tror nok du har sett feil. Maskinen har Core2Duo 2,0 Ghz T7200 prosessor og ATI x1600

Endret av jon_o
Lenke til kommentar

Da kommer den lovte oppdateringen. Må si jeg ble veldig fornøyd! God skjerm, veldig god lyd i høyttalerne fra Harman/kardon og ikke minst er jeg imponert over Core 2 arkitekturen. Har ikke arbeidet på disse før, men den var veldig rask og responsiv og uten noen tveaks og med 50+ prosesser, gjør den superpi 1M på 25 sekunder. Dette med en RAM-brikke på 1 GB som sikkert ikke har de vasseste timingene. Får jeg lagt hendene på den igjen i påsken, skal jeg se hva X1600 er god for i 3Dmark også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...