Gå til innhold

Komplett ubrukelig logistikk?


Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med Komplett og tidsbruk på behandling av ordrer? Bestilte ny mob og minnekort 17.03.06, varer på lager og rask bekreftelse på bestilling. Deretter ble ordren liggende åpen til 21.03.07 kl 07.00 (NÆR 4 DØGN), fikk da beskjed om at varen var pakket samt sporingsnummer. I følge posten har pakken etter dette vært registert med "MOTTATT DATA OM SENDING" uten videre progresjon, jeg mistenker at pakken fortsatt ligger hos Komplett. I følge Komplett selv har de beklageligvis mye å gjøre for tiden, men makan til sommel har jeg ikke opplevd i løpet at 10 år med nettkjøp. Siste gang Komplett har meg som kunde. :no:  Bare jeg som har vært uheldig?

 

JILDG

8204159[/snapback]

 

Det er så utrolig tragisk og høre, du måtte vente hele 4dager før de sendte ut varen til deg.? huff det er tydelig at vi har det for godt i norge.

Så nå skal du aldrig kjøpe mer av komplett pga dette.?

En dårlig erfaring så handler du ikke der mer.?

 

 

8205185[/snapback]

 

Dette er en sytetråd! Dersom du ønsker å syte over sytingen får du syte for å syte et annet sted! Og ja, det er faktisk så mange gode nettbutikker (netshop, mpx etc) at en dårlig erfaring er nok.

 

JILDG

 

EDIT: Quote-leif

8205256[/snapback]

 

Ok greit. Men jeg syns bare det er latterlig og boikotte en nettbutikk pga en dårlig erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en sytetråd! Dersom du ønsker å syte over sytingen får du syte for å syte et annet sted! Og ja, det er faktisk så mange gode nettbutikker (netshop, mpx etc) at en dårlig erfaring er nok.

 

JILDG

 

EDIT: Quote-leif

8205256[/snapback]

 

Ok greit. Men jeg syns bare det er latterlig og boikotte en nettbutikk pga en dårlig erfaring.

8205561[/snapback]

 

Synes du synd på Komplett da eller.... :innocent:

 

 

JILDG

Lenke til kommentar

Opplever noe lignene fra komplett jeg og. Bestilte noen varer fra komplett på fredag, og den bestillignen har hatt status "åpen" til i dag, nå ble statusen "frigjort for plukk". Dette er tregere enn vanlig hos komplett, kanskje de har har hatt noen problemer i det siste, I dunno.

Får håpe bestillingen får noen fremgang i morgen.

Lenke til kommentar
Hva har skjedd med Komplett og tidsbruk på behandling av ordrer? Bestilte ny mob og minnekort 17.03.06, varer på lager og rask bekreftelse på bestilling. Deretter ble ordren liggende åpen til 21.03.07 kl 07.00 (NÆR 4 DØGN), fikk da beskjed om at varen var pakket samt sporingsnummer. I følge posten har pakken etter dette vært registert med "MOTTATT DATA OM SENDING" uten videre progresjon, jeg mistenker at pakken fortsatt ligger hos Komplett. I følge Komplett selv har de beklageligvis mye å gjøre for tiden, men makan til sommel har jeg ikke opplevd i løpet at 10 år med nettkjøp. Siste gang Komplett har meg som kunde. :no:  Bare jeg som har vært uheldig?

 

JILDG

8204159[/snapback]

Er ikke bare du som er uheldig. Jeg la inn ordre på en lørdag, og varene ble ikke sendt før påfølgende onsdag! Så, med mindre dette bedrer seg så er det best å styre unna komplett, i alle fall om ordren haster...

Lenke til kommentar

Komplett er kjemeflinke! :thumbup: Jeg bestilte nettopp 8800GTS320 + litt dill og når ikke det stod som sendt dagen etter sendte jeg mail og han beklaget på det sterkeste at de hadde det travelt grunnet utbygging.

Komplett, sammen med de fleste andre (netshop, mpx etc.) er meget flinke til å sende varer så jeg har de TO dager etter bestilling! :D

Lenke til kommentar

Ja, som så mange sier, så holder Komplett på med ombyggninger. Dette er bekreftet av kundeservice. Synes også det er litt dårlig at de ikke har lagt ut noe melding om at pga ombyninger kan det forekomme noe lengre behandlingstid på ordrer, så en liten ripe i laggen på de nye robotene der!

 

Har selv en ordre inn (riktignok hos Norek, som er forhandlerdelen av Komplett), og det var tålig irriterende når delene jeg skulle brukt på en jobb i går ikke var kommet! Men, men. De gjør det jo for at det skal gå kjappere i fremtiden.

 

Ombyggningene skal visnok være ferdig i slutten av denne uka, og det skal være normal drift fra mandag av!

 

Men synes ikke det er grunn til å slutte å handle hos Komplett.

Endret av chrisege
Lenke til kommentar

1 stk har forventet sendingsdato 2007-03-19 <- den er fremdeles åpen.

 

sendte mail til komplett fikk svar;

 

Hei

 

Joda. Det er bare det at lageret dessverre ligger noen dager etter på ordre med servicepakke som leverings måte.

 

MVH

Paul

Kundesenter Komplett.no

 

 

..

 

Bestilte en skjerm fra netshop, den ligger på mitt postkontor i dag.. Bestilte 20.

Lenke til kommentar
De bygger om lageret. Bare å ha litt tolmodighet. De gjør det jo sånn at det skal gå fortere i fremtiden. De gjør det bare for vår skyld.

8207815[/snapback]

Vår skyld?!?! De helautomatiserer lageret slik at de slipper unna med mindre personalutgifter. De ser en mulighet til å spare penger.......

8209220[/snapback]

Kanskje det blir billigere varer av det? :dribble:

Lenke til kommentar

Slik helautomatiserte system ER jo mye bedre da, og med tanke på hvordan Komplett var FØR, så lover dette bra.

Har bestilt mye datadeler opp igjennom tidene og komplett pleide å sende varene SAMME dag som eg bestilte de. (...når eg kjøpte de før 10.00) Og eg bruker alltid VISA, for da velger eg "leveres på dør etter 15.00" Det råeste tilfelle endte faktisk med at eg fikk delere DAGEN ETTER! Levert på dør sånn i 18.00 tiden av den hyggelige faste postmannen. :-) Syns postgangen går fort eg, men hjelper vel LITE når delene ikke går UT fra komplett. Så skjønner frustrasjonen deres! KJIPT å vente på pakker.....!

Lenke til kommentar

Hvis du velger service pakke som leveringsmåte så ligger du sist i køen i pakkeprosessen! Desverre men sant, bruk dyrere frakt så går det bra. Desverre så er det ikke så mange webshopper som opplyser om dette. Velger man den billigste sende måten, tar det altså lenger tid.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg sitter selv i samme situasjon. Har bestilt noen deler og merket meg at ordren fremdeles var åpen. Det er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet så kommer nok varene frem til slutt. Har handlet hos komplett ved en rekke anledninger og har alltid vært fornøyd. Skal likevel innrømme at de godt kunne ha skrevet på siden at de bygger om på lageret, noe som kan medføre forsinkelser.

Lenke til kommentar

For å si det enkelt, så driver man ikke god butikk på denne måten!

 

En ordre som ikke blir levert riktig, eller i tide, skaper konsekvenser, ikke nødvendigvis fra dem vi handler av, men for den\dem som skal ha delene.

 

 

Det finnes konkurenter der ute, som vet at effektivitet er det alt handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...