Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævlig bra åpning, og moro var det å stå i kjernen og, selv om det lukta snus. :p Synd jeg er bortreist mot Brann, dritt. Jeg er heller ikke fornøyd med 17K. Sløvt. Men det var satans artig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvem har vi 16. Mai?

edit:

- Jeg føler at de hadde litt flyt. De var hakket bedre enn oss, men noen 0-3-kamp var det ikke, sa VIF-manager Martin Andresen.

Han er så søt. :p Faen for en soper.

Endret av Attityd
Skrevet

Han har rett. Det var ikke en 3-0 kamp, men en 5-0 kamp. Makan til overkjøring!!!

LETT om jeg kommer tilbake til Brann-kampen! Stemningen i Kjernen var helt drøy!

Skrevet

Kommer ikke over dette. Jeg har ikke vært hes i stemmen etter en fotballkamp siden Liverpool - VIF. :D Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte med kjernen.

Skrevet

Gjensynet med Lerkendal ble konge. Ny pub med EC Dahls i kranene. Ny kongetribune til Kjernen med knaill stemning. Litt spesiellt å spille på grusbane, men la gå. Og kampen ble jo ganske bra. VIF var mer tafatte enn det jeg hadde forventet. De fikk jo ikke til noe i angrep og gikk av banen med null sjanser. Ble imponert over samspillet til RBK. Norges beste forsvar, og et av norges beste angrep. Gleder meg til vi skal revansjere oss mot Tromsø.

Skrevet

Overbevisende kamp. Artig. Men det som imponerte meg mest i dag var kjernen? Voldsomt til stemning da. Hva har skjedd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...