Hawtz Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hei! Har tenkt å formatere PC'en før TG, merker nemlig at den begynner å gå litt treigt og "fryser" i et lite sekund av og til, så i den forstand lurte jeg på en ting: Går det an å ta alle windowsupdatene man har lastet ned og legge de over til en CD, for så og installere oppdateringene via CD etter man har formatert. Er litt greit å få installert alle oppdateringene før man kobler seg til internett, helst. Mvh Endret 21. mars 2007 av Vaag1991
p@ge Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 hvis du tenker på SP2, så kan du få den her og brenne på en cd: " The advantage of this full download is that it can be used on any system - plus it doesn't require an Internet connection to install. You can download SP2, burn it to CD and use it on multiple PCs. " http://www.softwarepatch.com/windows/xpsp2.html lykke til
Hawtz Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Har allerede CD med SP2, tenkte heller på windows fixes som som kommer etter SP2.
p@ge Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 da kan du prøve denne: AutoPatcher XP February 2007 Update: http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-...tcher-XP.shtml# lykke til igjen
wil Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Jada. Det kunne sikkert fungert det hvis han bruker Engelsk Windows. Men jeg tviler på at han faktisk kjører Engelsk Windows. AutoPatcher er såvidt jeg vet ikke oversatt til Norsk enda. Det vet jeg for et par kompiser av meg har prøvd å installere AutoPatcher på Norsk Windows og det gikk dårlig. Jeg kan ikke huske å ha prøvd det selv da jeg bare kjører Engelsk Windows her, men som sagt så er den ikke oversatt til Norsk enda såvidt jeg vet.
p@ge Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Jada. Det kunne sikkert fungert det hvis han bruker Engelsk Windows. Men jeg tviler på at han faktisk kjører Engelsk Windows. AutoPatcher er såvidt jeg vet ikke oversatt til Norsk enda. Det vet jeg for et par kompiser av meg har prøvd å installere AutoPatcher på Norsk Windows og det gikk dårlig. Jeg kan ikke huske å ha prøvd det selv da jeg bare kjører Engelsk Windows her, men som sagt så er den ikke oversatt til Norsk enda såvidt jeg vet. 8207380[/snapback] AutoPatcher XP description Download Click to read our editor's review for AutoPatcher XPThis release is based on the all-new AutoPatcher 5.1. Although made with Windows XP SP2 (English) in mind, AutoPatcher XP will load on any Windows version or language, showing only the items which match the running environment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå