olek21 Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Har nettopp formatert den stasjonære pc'n min og installert windows xp. Uheldigvis så mangler jeg nå praktiskt talt alle mine drivere og aner ikke hvordan jeg skal finne ut hvilke jeg trenger. Hva slags drivere trenger jeg, hvor får jeg tak i de og hvordan kan jeg sjekke ut hva de heter?
fatalicus Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 last ned Sisoft Sandra og bruk den. den bør gi deg info om hvilken maskinvare du har, så kan du gå til produsentenes hjemmesider og laste ned drivere.
mesha Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 er din pc selvbygd eller er den e pc du har kjøpt i butikken?fordi hvis den er kjøpt i en butikk så kan du lett finne driverne...bare du oppgir hvilket merke og hvilken modell
olek21 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Selvbygd. Har lasted ned DriverGuide sin søker, har noen erfaring med den? Får prøve Sisoft Sandra sin hvis jeg må.
olek21 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Virket ikke med Driverguide... Er det noen som har en ikke-internett-basert driver søker?
wil Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hvordan har du tenkt til å løse det med Ikke Internett Bassert Driver Søker da? . Jeg bare lurer det er jo liksom Internett som er løsninga når du ikke har driverne på CD eller maskina. Ellers skulle du jo ha funnet ut hvilket hovedkort du har. Hvis du finner det ut så anbefaler jeg deg å gå på Hovedkortets hjemmeside og laste ned drivere derifra istede. Mye bedre enn å laste ned fra driverguide synes jeg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå