Gå til innhold

Mp3spiller til trening


Anbefalte innlegg

Min gamle treningsmp3 spiller begynner å ta kvelden. så jeg trenger en ny.

velger og benytte meg av de 100\1000-talls oraklene på dette forumet.

her er min kravspec

 

- billig. helst rundt 500kr.

- min 512mb lagring

- liten, men funksjonell. knappene skal være enkle å bruke og være kurrant plasert slik at jeg kan skifte sang og volum enkelt.

- mulighet til og feste på arm elr sykkelstyret med en festestrop\reim.

- trenger ingen fancy display elr radio

- lydkvalitet er heller ingen stort must. men sånn midt på treet lyd er greit.

- headsett jeg bruker er kos-porta pro elr sån vanlige øreplugger.

 

denne skal som sagt kun brukes til trening. har en egen en til å bruke som lyttespiller. Det viktigste aspektet er at den er brukervennlig og enkel i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil anbefale Creative Muvo. Greie spillere som er enkle å håndtere, har bra lyd, og bra batteritid på et vanlig AAA-batteri. Små er de også, så de er enkle å ta med seg.

8201462[/snapback]

hum. dette er vel et slik "jog" hjul elr hva det kalles på disse. er ikke så intresert i dette. vil helst ha vanlige knapper for og spiole og skifte navn.

 

en kompis av meg hadde denne med på interrail tur i sommer, og jeg syntes ikke denne ga så mye mer for pengene enn min treningsspiller til val 300kr

Lenke til kommentar

Kan anbefale iPod Shuffle 2 Gen. Den har 1 GB med minne og den har en klips sånn at du slipper å feste den til styret på sykkelen. Den veier ingenting så det er bare å ha den festet til klærne.

Bare se på bildet så skjønner du hva det er jeg mener. Den koster ikke mer enn 699 kr også. Det er ganske billig. Knappene er lett tilgjengelig og det er ikke touch sompå de andre iPodene. Det er bare knapper.

 

Håper du finner en MP3 spiller du liker og lykke til videre på jakten! ;) '

 

Mvh Fat_Board

post-119896-1174501932_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vil anbefale Creative Muvo. Greie spillere som er enkle å håndtere, har bra lyd, og bra batteritid på et vanlig AAA-batteri. Små er de også, så de er enkle å ta med seg.

8201462[/snapback]

hum. dette er vel et slik "jog" hjul elr hva det kalles på disse. er ikke så intresert i dette. vil helst ha vanlige knapper for og spiole og skifte navn.

 

en kompis av meg hadde denne med på interrail tur i sommer, og jeg syntes ikke denne ga så mye mer for pengene enn min treningsspiller til val 300kr

8201782[/snapback]

 

Fins ikke noe "hjul" på denne som du snakker om. På siden er det en knapp du kan vippe fra side til side for å skifte sang, spole, eller man kan trykke den inn for å få opp menyen og bla i den. enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Kan anbefale iPod Shuffle 2 Gen. Den har 1 GB med minne og den har en klips sånn at du slipper å feste den til styret på sykkelen. Den veier ingenting så det er bare å ha den festet til klærne.

Bare se på bildet så skjønner du hva det er jeg mener. Den koster ikke mer enn 699 kr også. Det er ganske billig. Knappene er lett tilgjengelig og det er ikke touch sompå de andre iPodene. Det er bare knapper.

 

Håper du finner en MP3 spiller du liker og lykke til videre på jakten! ;) '

 

Mvh Fat_Board

8205446[/snapback]

 

denne var ikke dummen. vet du noen butikker som har denne slik at jeg kan få testet den. er vel billigst å kjøpe den på nettet vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Tror faktisk den koster det samme overalt. Men du kan jo stikke innom nærmeste elektro butikk. Der er det sikkert mulig å teste den. Den veier ikke mer enn 15 gram, og det er jo en slik smørpakke du får på resturanter!

 

Håper du finner den du liker! :thumbup:

 

Den finnes også i fler farger som du ser. Eller så kan du også dra innom en Apple store.

 

Mvh Fat_Board

 

Edit: Du kan også spille sangene i den rekkefølgen som du vil eller du kan shuffle de. Det er plass til 240 sanger. Litt mindre hvis du vil ha bedre kvalitet på lyden.

Endret av Fat_Board
Lenke til kommentar

Eg må berre få advare deg mot MUVO. Hadde ein slik sjølv, og det var utruleg mykje styr med han. Ville ofte ikkje starte. Formaterte på nytt og på nytt og på nytt og på nytt, men det ville ikkje virke. (Formaterte sjølvsagt på rett måte, slik som det stod i manualen).

Lenke til kommentar
Eg må berre få advare deg mot MUVO. Hadde ein slik sjølv, og det var utruleg mykje styr med han. Ville ofte ikkje starte. Formaterte på nytt og på nytt og på nytt og på nytt, men det ville ikkje virke. (Formaterte sjølvsagt på rett måte, slik som det stod i manualen).

8214029[/snapback]

 

Da var du veldig uheldig med akkurat den. Har hatt to stykker, de ligger her enda faktisk (ble kjøpt ny kun for større plass), og den første ser ut som den har vært med i samtlige kriger oppgjennom tidene, men fungerer utmerket. Samme med den andre. Utrolig holdbare saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...