Nala Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Kan noen hjelpe meg med dette problemet, sønnen min finner seg ikke på rankinglista til BF2, han går inn på denne siden: RANKING , han taster da inn sitt nick navn som han har spillt med i noen månder, min andre sønn gjør det samme og der kommer all info opp, kan det ha noe med at han ikke registrerte en EA acount første gangen han begynte å spille, vi har nå registert en acount men vi får bare denne feilmeldingen: Unable to recall your statistics Kan noen være så snille å fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få til dette!
royale Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Tja, du kan jo prøve en annen ranking side. Søk på bfstats på google.
cyberPanda Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 prøv bf2s.com første gangen man går på siden og skriver in nicket er det vandelig at siden ikke finner noen ting, det er fordi disse sidene bare registrerer spillere etter at de har vært på siden.
Nala Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 prøv bf2s.comførste gangen man går på siden og skriver in nicket er det vandelig at siden ikke finner noen ting, det er fordi disse sidene bare registrerer spillere etter at de har vært på siden. 8199760[/snapback] Der funka det ja, takker så mye! Men hvorfor funker det ikke på BF2Stats sin side?
Dernel Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Der funka det ja, takker så mye! thumbup.gif Men hvorfor funker det ikke på BF2Stats sin side? innocent.gif Trur mange av de andre sidene ikke er så veldig oppdatert. På bf2stats.com har jeg fortsatt bare 18000 poeng eller no. hvertfall det det var sist jeg var der.
Vetlite Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 http://www.bf2player.com mener nå jeg er den beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå