GLN Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei Føler meg litt flau nå, siden jeg bare spør og spør om alt Men problemene har stått i kø den siste uka, og den siste er at "på knappen" fremme fungerer ikke lengre, har sjekka hk'et og ledningen står i pin kontakten som den alltid har gjort, led lampen på hk'et lyser, og lcd-displayet lyser, så det er strøm i pcen. Hva er galt? Eventuelt kan det kobles på en annen måte?
Holten Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hmm.. Har du gjort noe med PCen nylig? Kan jo hende HK'et er ødelagt.. Hvis alle Pin'sa er ok, og ledningene er på rett plass så skal den jo funke.. Endret 21. mars 2007 av Holten
JKJK Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) prøv å kortslutt pin'ene som bryteren står på med et skrujærn. Dette vil fungere på samme måte som en bryter, og funker ikke det, er det i alle fall ikke bryteren/ledningene det er noe galt med. Endret 20. mars 2007 av JKJK
galaxee Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Muligt Jumpstart av PSU også fungerer? eller vil ikke pcen slå seg på uansett da? Andre svarer sikkert bedre på det en meg på det, siden eg aldri har testet det. Jumpstart link muligt defekt 12v på PCU? jumpstart og mål spenningen fra PCU med et multimeter om du har et liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå