Gå til innhold

PS3, 4000 kroner... Lukter mugg!


ikar0s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er faktisk ikke tull. Jeg vet hvem han er og han tjener litt, men ikke mye på det han selger.

8196078[/snapback]

 

 

Javel? kvifor er navnet/adressen FALSK i annonsen da? annonsen sier han at han er fra voss, men sjekker man telefonnr, er det telefonnr registrert på en på åmot :dontgetit:

 

navnet stemmer heller ikke....så ville nok åpna pakka på postkontoret,om eg hadde gamblet...fattter ikke kvifor man skal svindle på den måten vis han gjør det!

 

Tatt blir man uansett....veit om en som startet nettbutikk og solgte masse dataer til 10000-20000stk...på forskuddsbetaling! han fikk 3år for å svindle 1mill :hmm:

 

Edit:

 

"ps: pass på å kjøpe privat det er mange piratkpier ;)"

 

piratkpier = piratkopier? høres ut som en som ikke er gammel nok til å importere noe som helst...

 

og tror det hadde vært større sjanse for at man fikk "piratkpier" ved å kjøpe privat fremfor en butikk i usa...

Endret av galaxee
Lenke til kommentar
Dessverre er det blitt sånn i dag at man ikke kan stole på noen andre enn de store kjedene. Jeg ville holdt meg unna.

8196212[/snapback]

 

Oh..really?

 

Fikk en brukt Xbox 360 hos Epert som ble solgt som ny, hadde atpåtil vært til Tyskland for reparasjon 2 ganger...dette oppdatget jeg da jeg registrerte konsollen.

les mer her:

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Dessverre er det blitt sånn i dag at man ikke kan stole på noen andre enn de store kjedene. Jeg ville holdt meg unna.

8196212[/snapback]

 

Oh..really?

 

Fikk en brukt Xbox 360 hos Epert som ble solgt som ny, hadde atpåtil vært til Tyskland for reparasjon 2 ganger...dette oppdatget jeg da jeg registrerte konsollen.

les mer her:

8200774[/snapback]

 

Tror du skal være veldig uheldig,vis du får en brukt ps3 når du kjøper ny. Har noen hatt noe feil på ps3 enda? Ring of death er jo populært på x360! Heldigvis lever min enda,har ikke garanti på den pga modifisert dvd firmware!

 

(Betalte heldigvis bare 500 kr for den :cool: en som var desperat etter peng :dribble: )

 

mange ganger av dei som får Ring of death på x360, er det sikkert pga bare en bagatell som kan fikses...Når ms får 360 inn...sender dei bare som oftes tilbake en ny! Så står dei med 100.000 x360 med som er kansje 1000stk med defekt strømmforsyninger osv :) Noen ganger er det bare å tappe strømmen på x360 (reset på xboksen) Men er alikevel feil å selge en brukt xbox som ny!

 

Det skulle vært demovarer med redusert pris og at kunden er klar over det! :cool:

 

Edit: linken din er feil! http://http//www.diskusjon.no/index.php?showtopic=734162&hl=

 

Skal bare være en http:// :) Ny Rett Link

Endret av galaxee
Lenke til kommentar
Dessverre er det blitt sånn i dag at man ikke kan stole på noen andre enn de store kjedene. Jeg ville holdt meg unna.

8196212[/snapback]

Man kan ikke stole på dem heller. Jeg fikk senest i går utlevert en 360 som NY hos Lefdal, men da jeg kom hjem fant jeg ut at den hadde vært brukt. Samme med ett kamera jeg kjøpte hos Elkjøp. Skulle være nytt, men hadde tatt over 12.000 bilder.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke ville kjøpt fra han selv, så er det vel ingen grunn til å tro at han scammer folk. Man får jo trossalt PS3 60gb, ekstra kontroll og 2 spill til ca 4600 på Bestbuy i USA. Får fort 1000 bare for den kontrollen og de 2 spillene. Så sitter han da kanskje igjen med konsoll til "3500", som han selger for 4000.

 

Voila, fortjeneste. Men som sagt, er han seriøs, så er det virkelig ikke mye han kan tjene på dette. Uansett så blir det jo satans mye styr for så lite.

 

Konklusjonen er; Kjøp fra Elkjøp/Expert eller fra en selger på Ebay med mye positiv respons. Da er man i hvertfall trygg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...