paulie Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Noen som vet hvordan man setter inn et nummer man har i telefonlista i en vanlig SMS på en N73? Det funket greit på gamle nokias, men det er ikke like enkelt på en N73... Altså: "Hei, gamle ørn, nummeret er XXXXX (altså, hvordan får man det inn? her). hilsen paulie". paulie.
N73_user Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Vel... Det er ikke så vanskelig med N73 heller. Er du inne i meldingen, og finner ut at et nr. skal med: -Trykk "meny-tast". -Gå inn på "kontakter". -Velg kontakten og merk nummeret du vil ha med. -Trykk "valg". -Bla til "bruk nummer", å før joysticken til høyre. -Velg "kopier". -Lukk "kontakter". -Hold "meny-tast" nede en par sek. -Velg "sms". -Hold ned "penn"-tasten, å trykk lim inn der hvor du vil nummeret skal med. Endret 21. mars 2007 av N73_user
paulie Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Vel... Det er ikke så vanskelig med N73 heller. Er du inne i meldingen, og finner ut at et nr. skal med: -Trykk "legg på"-tasten. -Meny -Gå inn på "kontakter". -Velg kontakten og merk nummeret du vil ha med. -Trykk valg. -Bla til bruk nummer, å før joysticken til høyre. -Velg kopier. -Lukk "kontakter". -Hold menytast nede en par sek. -Velg meldinger. -Hold ned "penn"-tasten, å trykk lim inn der hvor du vil nummeret skal med. 8195861[/snapback]
paulie Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 ...men hvor finner du legg på-tasten? til høyre har du bare "lukk" hvis du er inne i meldinger. og trykke du på den store røde, avbryter du hele meldingen. p Vel... Det er ikke så vanskelig med N73 heller. Er du inne i meldingen, og finner ut at et nr. skal med: -Trykk "legg på"-tasten. -Meny -Gå inn på "kontakter". -Velg kontakten og merk nummeret du vil ha med. -Trykk valg. -Bla til bruk nummer, å før joysticken til høyre. -Velg kopier. -Lukk "kontakter". -Hold menytast nede en par sek. -Velg meldinger. -Hold ned "penn"-tasten, å trykk lim inn der hvor du vil nummeret skal med. 8195861[/snapback]
N73_user Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Sorry... Skjønner ikke helt hva som har skjedd. Det fungerte fint med "legg-på"-tasten i går når jeg skrev dette, men i dag fungerte det ikke til meg heller... Drit i "legg på"-tasten da. Når du er inne i meldingen, så trykker du meny-tasten, går inn på kontakter, og følger resten av punktene.... Nest siste punktet hvor jeg skrev: -Velg meldinger skal være: -Velg SMS Oppdaterer min første post istedet... Endret 21. mars 2007 av N73_user
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå