Gå til innhold

Blu-ray-brenner i bærbare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endelig god nyheten SATA!

snart på tide å kaste ut PATA CD/DVD!

har gjort det allerede jeg

/me kose på optiarc 7170S SATA :D

det er fert av mye sony jeg har nå hehe lol

sony dvd, sony cd spiller, sony cd walkman, sony 1080p hdtv, sony dvd brenner, sony ericsson walkman :dribble:

Endret av wiak
Skrevet

Det er på tide med slike brennere, men prisen blir nok like mye som resten av pcen. :hrm:

Jeg er spent på støyen fra brennerene, NEC/Optiarc har ikke akkurat stille brennere.

Skrevet
Det er på tide med slike brennere, men prisen blir nok like mye som resten av pcen. :hrm:

Jeg er spent på støyen fra brennerene, NEC/Optiarc har ikke akkurat stille brennere.

8195517[/snapback]

man bruker jo ikke brenneren 24 timer i døgnet?`hehe

jeg bruker min 2-3 ganger pr månde, leser flere ganger

dvd-ram nec optiarc er det 300for hehe men blueray blir litt dyr hehe, får vente til under tusen lappen :love:

Skrevet

8195517[/snapback]

man bruker jo ikke brenneren 24 timer i døgnet?`hehe

jeg bruker min 2-3 ganger pr månde, leser flere ganger

dvd-ram nec optiarc er det 300for hehe men blueray blir litt dyr hehe, får vente til under tusen lappen :love:

8196530[/snapback]

Det kan nok bli plagsomt med støy under spilling eller filmtitting.
Skrevet
Da antar jeg at det ikke var BR dobbeltlag, men DVD dobbelt lag det var snakk om..  :hmm:

8193905[/snapback]

Det er nok begge deler du. Se på bildet i artikkelen. (forstørr det om nødvendig). Det står hastighet for enkelt og dobbeltlags både DVD og Blu-ray.

Farta var da ikke til å hoppe i lufta for da. Tro hvor lang tid det vil ta å brenne en full disk...

og hvor mye for blanke plater?

8201109[/snapback]

Vil du kjøpe svindyre så finner du de her.

25 GB (om den da er 25 000 000 kB) -> 47 min. 21 sek. (om jeg har regnet riktig)

Dobbellags på 50 GB skulle da ta dobbelt så lang tid. (vil jeg tro)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...