Gå til innhold

Prisanbefaling på brukt xbox 360


lenny25

Anbefalte innlegg

Det har lenge vært i tankene mine å kjøpe PS3, men nå skal en bekjent av damen selge xbox 360. Vet ikke hvor gammel den er, men den skal ikke ha blitt mye brukt. Det er full-versjonen det er snakk om. Hvor mye er det fornuftig å betale? Lurer på en annen ting også, leveres xbox360 med trådløse håndkontrollere som standard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Xbox 360 Core kommer ikke med trådløs kontroll, men premiumutgaven gjør det, og de fleste som kjøper ekstra håndkontroll har vel kjøpt den trådløse.

 

Med tanke på at 360en ikke har falt stort i pris, vil jeg si rundt 2500,- for premiumutgaven/core med harddisk, dersom det følger med et par spill.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

De "gamle" boksene, altså de som kom ut rundt Launch tider var veldig ustabile men de fleste overlevde.

 

Etter November ca så er X360 blitt veldig satbil og du skal ha uflaks om boksen din streiker og det ikke er din skyld pga lite lufting osv.

 

Selv har jeg aldri hatt problemer med min X360, og har hatt den 6mnd nå.

Lenke til kommentar
De "gamle" boksene, altså de som kom ut rundt Launch tider var veldig ustabile men de fleste overlevde.

 

Etter November ca så er X360 blitt veldig satbil og du skal ha uflaks om boksen din streiker og det ikke er din skyld pga lite lufting osv.

 

Selv har jeg aldri hatt problemer med min X360, og har hatt den 6mnd nå.

8193807[/snapback]

 

Jaha hvor har du de tallene fra? Av det jeg har lest, har ikke Microsoft løst produksjonsfeilene som skaper 3 blinking red rings of death enda.

Lenke til kommentar
Hvor jeg har tallene fra?

- Ca 10,000 diskusjoner på ikke bare dette forumet ang dette.

- Disse forumene og trådene burde være så lette å finne at jeg ikke orker å finne noen link for deg, beklager.

 

:)

8194510[/snapback]

 

Uansett, de fleste som ikke har problemer med sin 360 lager ikke poster for å si det til resten av verden. På forum leser du om de som har problemer, og ikke om de som ikke har det. Jeg har veldig mange venner som har 360, og jeg er den eneste som fikk et problem med min, og det var i fjor sommer. Den jeg har nå har ikke vært noe problem med!

Lenke til kommentar

De selger Premium på elkjøp for 2895,- uten spill men dog såpass billig at jeg ikke ville betalt mer enn 2000, for premium med si 3 spill. (går ut fra det ikke følger med så mange spill iogmed at den er lite brukt). Mange av launch titlene selges jo for 199,- rundt omkring.

Lenke til kommentar

Det er jo noen som sliter med xboxen sin, men selv har jeg aldri hatt noe problem med den. Jeg kjøpte den på lanseringsdagen og den er fortsatt super og aldri hatt noe problem.

 

PS. tror jeg har fått en super xbox. Fordi min bråker nesten ikke heller. Bare når den starter opp og loader. ellers er den stille :tease:

 

Jeg vil si at 2000-2500 er en grei pris dersom det er med harddisk og kanskje noen spill. Du vil ikke angre :thumbup:

Lenke til kommentar
De selger Premium på elkjøp for 2895,- uten spill men dog såpass billig at jeg ikke ville betalt mer enn 2000, for premium med si 3 spill. (går ut fra det ikke følger med så mange spill iogmed at den er lite brukt). Mange av launch titlene selges jo for 199,- rundt omkring.

8194923[/snapback]

 

Vet jo ikke med sikkerhet, men jeg vil anta at den datoen PS3 slippes i Europa kommer Microsoft med et godt tilbud på X360. Så jeg hadde hvertfall ventet til den 23.03 for å sjekke hva prisen blir da.

Endret av gummitarzan
Lenke til kommentar

Har hørt noen rykter om at det kommer en "ny" xbox360 med hdmi og muligens hddvd-spiller som standard. Hadde også vært kjekt med innebygget wifi. Tror dere det er muligheter for dette? Har regnet litt på det og kommet fram til at skal man ha ekstrautstyr til xboxen tilsvarende hva som er standard på ps3 så kommer man ganske likt ut. Hmmm....ikke lett å bestemme seg nei! Venter uansett til ps3 blir lansert før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Han som skulle selge skulle ha 3000,- inkl. 2 spill. ALTFOR dyrt synes jeg.

8201454[/snapback]

 

Det er alt for dyrt. Jeg betalte Kr.2445,- for Premium maskin på elkjøp rett før jul ( men nå ligger de på 2900,-).

Jeg ville ikke ha betalt mer enn max Kr.2500,- hvis det følger med et spill eller to..

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...