Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sportslyd i bestefar-bil


Anbefalte innlegg

Har en Mondeo -95 modell, 1.8l personbil, med andre ord; en god gammel bestefar-bil.

I den sammenheng lurer jeg på hvordan jeg kan løfte den fra å være "bestefars" til å bli en "18 åring med lappen" - spesielt med tanke på lyden. Hvordan kan jeg med noen enkle (og økonomiske) grep forvandle den? Har hørt diverse fine ting om sportspotter og liknende, og at "å banke et tynt jernrør inn i potta" vil fikse alt. Dette har jeg liten tro på, så leter etter en bedre løsning.

 

- Noen med et vettugt forslag? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På den bilen, så vil du få minimal effektøkning med bakpotte og luftfilter, så du kan like godt gjøre det så billig som mulig.

http://www.mtsautopart.no/_shop/ de har det du trenger... Men ikke overdriv da, det ser så utrolig dumt ut med STOOOORT enderør som bråker masse, mens bilen går som en dass ;)

8189977[/snapback]

 

Hihi, ja. Enda morsommere når slike kommer opp ved siden av det stikk motsatte, biler som går utrolig godt, men ser helt normale ut.

 

Kompis som har en S4 Avant, ser ut som en vanlig eldre Audi stasjonsvogn, men drar fra riskokere som bare det. :cool:

 

Også..

rice.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...