pax1 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Oahtkeeper kontra Torn-heart Axe of Battle. Øksa gir jo 0.8% crit chance på lvl 70 for spells og angrep, mens jeg tror +32 int på hammeren gir 0.4% på spells... Øksa har også +5 mer dam og healing... Tanker?
John Keats Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Har ikke så god peiling på paladin, så ikke ta det jeg sier for god fisk, men er det ikke best med mest mulig spelldamage og spellcrit som pala? Noen som kan bekrefte.. Du mister jo riktignok en del DPS med Øksa da..
Kombat-Kaare Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Har ikke så god peiling på paladin, så ikke ta det jeg sier for god fisk, men er det ikke best med mest mulig spelldamage og spellcrit som pala? Noen som kan bekrefte.. Du mister jo riktignok en del DPS med Øksa da.. 8187664[/snapback] Kommer helt ann på specet. Som holy er valget klart, spelldamage er å foretrekke. For retribution derimot, som er dps-specet, så er det litt mer uklart. Selv foretrekker jeg rene warrior-stats i retribution.
random_wannabe Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Oahtkeeper - Ingenting nytt.. Torn-heart Axe of Battle - E-peen deluxe!
ArchEnemY Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Er dette for en paladin? Isåfall så bruker de fleste 2 handers som retri specca, noen er også litt mer hybrid med noen points i protection for å få reckoning. Holy og/eller protection ville jeg vel sagt at 1 handers med masse spell dmg er mer å satse på. Men hvis du er retri specca, så velger du det med slowest attack speed og highest base dmg, spesielt når statsa er såpass like som de var her. Seal of Command er proc pr minute, så tregt våpen = større sjans å få proc pr swing, og også høyere dmg på proc. Har du crusader strike også, så er vel det også % av våpen dmg + spell dmg, men statsa på våpenene er vel ikke nok til å gjøre øksa bedre.
MindTooth Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 *host* Paldin-tråd *host* 8187707[/snapback] *Automatisk svar*
Anbefalte innlegg