bigsmoke Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 (endret) hello. har tenkt å kjøpe ny mobil. å me at jeg jobbe på byggeplass trenger jeg er driftsikker som funker i røffe forhold. har noen kriterier.. * mp3 *radio helst minnekortplass til den typen SE W800 - 850 bruker, og burde ligge under 3 lapper Endret 19. mars 2007 av Patience
bigsmoke Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 er NOEN der ute med mobil-pæiling ?!?!?!?
Lagn Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 kanskje.. product.php?productId=45310]5500 sport[/url] 5300 nokia 5200 sony ericsson w710 SE w810 denne har ikke joystick og skal ha litt mindre sjanse for å bli ødelagt.. enn w800. hva skjedde med den forrige tlf forresten? men dette er bare forslag ..
Patience Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 *** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives *** Følgende er blitt rettet opp: Dårlig beskrivende emnefelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå