Gå til innhold

SE K800i- Mulighet for ekstern antenne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen må vel vite dette her inne. Tenker å kjøpe denne telefonen, men er avhengig av å koble til ekstern antenne, da det er forholdsvis dårlige forhold der jeg bor.

Setter stor pris på om noen kan gi meg svar på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen må vel vite dette her inne. Tenker å kjøpe denne telefonen, men er avhengig av å koble til ekstern antenne, da det er forholdsvis dårlige forhold der jeg bor.

8186531[/snapback]

Det er mulig det. Kontakten sitter rett over blitsen, rund liten gummi plugg.

Skrevet

8186531[/snapback]

Det er mulig det. Kontakten sitter rett over blitsen, rund liten gummi plugg.

8187271[/snapback]

Tusen takk for svaret :) Fikk samme svar fra SE support. Da blir det en K800i på meg.

Mvh.

Victor99

Skrevet (endret)

Jeg synes det er dumt at Amobil ikke nevner slikt i testene sine. Har spurt dem, men får aldri svar. Det er jo en telefon og da er dekning og talekvalitet det viktigste.

Endret av Xpi
Skrevet (endret)
Jeg synes det er dumt at Amobil ikke nevner slikt i testene sine. Har spurt dem, men får aldri svar. Det er jo en telefon og da er dekning og talekvalitet det viktigste.

8190155[/snapback]

Enig i det. Tror det er endel i dette landet som har behov for ekstern antenne, enten det er i hjemmet, på jobb, i bilen eller på hytten. Enda pussigere er det at Sony Ericsson ikke oppgir dette i spesifikasjonene. Ser f.eks. at GSMArena.com heller ikke har fått med seg at K800i har mulighet for antenne-tilkobling.

Mvh.

Victor99

Endret av victor99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...