Gå til innhold

Anbefaling av webhost til phpBB forum


IBalic

Anbefalte innlegg

Ønsker anbefaling av webhost til et sted hvor jeg kan ha et phpBB-forum. Php og MySQL er med andre ord nødvendig. Forumet skal ikke ha flere enn 25 brukere, så det vil ikke være så stort.

 

Har sett litt på web10.nu, og der ser prisen veldig bra ut. Jeg vil prøve å holde meg på en pris ála web10.nu. 9 ,-/måned er jo veldig akseptabelt.

 

Så lurer på deres erfaringer rundt web10.nu, og om dere har noen andre steder å anbefale til mitt behov. Support og slike ting er det jo også greit at fungerer til en viss grad, men jeg regner vel med at dette vil være rimelig greit i drift.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
endte opp med pro isp jeg også. Vet du hvor lang tid de bruker på å få registrert betalingen christersam? Har ikke fått webotellet på det endelige domenet ennå...

8202328[/snapback]

 

spørs hvordan du betalte det? jeg betalte med nettbank og dem registrerte betalingen dagen etterpå... hva mener du at du ikke har fått webhotellet på det endelige domenet? hos meg ble kontoen min opprettet rett etter jeg var ferdig å bestille... domenet mitt ble registrert noen timer at dem hadde registrert betalingen min.

hva slags domene bestilte du?

Lenke til kommentar

bestilte også med nettbank. jeg bestilte det Start-webhotellet. det jeg mener med det egentlige domenet er det domenet jeg har bestilt, i dette tilfelle et .com-domene. de har en sånn annen plass der du kan laste opp ting på mens man venter på at betalingen blir registrert.

 

men regner med at det kommer etter hvert. har jo ikke gått lange tida ennå

Lenke til kommentar
bestilte også med nettbank. jeg bestilte det Start-webhotellet. det jeg mener med det egentlige domenet er det domenet jeg har bestilt, i dette tilfelle et .com-domene. de har en sånn annen plass der du kan laste opp ting på mens man venter på at betalingen blir registrert. 

 

men regner med at det kommer etter hvert. har jo ikke gått lange tida ennå

8204868[/snapback]

 

ok, da er sikkert domenet ditt oppe idag eller?

ja, jeg og fikk det samme....

får håpe du blir like fornøyd som meg da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...