Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Har noen prøvd eller lest om at andre har klart å bruke linux og koblet xbox mot linux til streaming av musikk? Eller har ms sørget for at xb360 kan kun kobles mot windows?
RattleBattle Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Nå vet jeg ingenting om Xbox, men hvis den fikser "delte mapper" i Windows, funker det med en Samba-server i Linux.
A!1 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hvordan streames egentlig media til xbox360 i windows da? Jeg har forstått det slik at man må ha vista med mediacenter for å få til dette i windows... Jeg har en moddet xbox v1 med xbmc. Den bruker iallefall vanlig samba og symlinks i linux for å hente media fra min pc. edit: Mulig du får mer svar på det i forumet på xbox-scene.net Endret 18. mars 2007 av HavarN
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Musikk streames ved å bruke windows media player 11 (ikke gammlere), hvis ikke har dette må man bruke media connect. Det er ikke nødvendig med media center for å streame. Jeg bruker en krysserkabel fra laptopen til xboxen Hva kan man gjøre med samba?
A!1 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Det høres ikke ut som xbox360 bruker samba / windows file sharing for å streame media, særlig siden du trenger wmp11 eller mediaconnect. samba = nix* implementasjon av windows file sharing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå