Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung 32M71b

 

Test av 40M71 på dingz.no (samme tven, bare større)

 

Denne tror jeg nok vil passe bra for deg. Men hvis du har tålmodighet til å vente så kommer Samsung med nye tver i løpet av en måned eller to (i England). Ikke godt å si hvor lang tid det tar før disse tvene kommer på salg i Norge da.

 

Litt over 10 lapper for 32" og rundt 15 for 40". Det er sinnsykt gode priser :)

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke tven til ps3 så kan det være litt artig å ha en 1080p tv siden det er dette som er så spesielt med ps3. Jeg er ikke 100% sikker på om det faktisk finnes noen 32" FullHD tver, men du finner en del 37". Disse ligger på 10.000 til 15.000.

 

Her er en til 10.000:

https://prisguiden.no/product.php?productId=68234

 

Må du ha en 32 tommer så ville jeg si at le32M71b er et bra valg. Den har 100Hz teknologi og hele pakka. Jeg var innom en "Hi-Fi klubben" butikk og der sa de at egentlig så er det ikke noen stor forskjell mellom le32M71b og n versonen. Det var vistnok bare 100Hz teknologien. Så hvis du vil ha en tv som stort sett gjør det sammen, men som koster litt mindre så burde du gå for le32N71b, men på den andre siden så er det bare 500 kr i forskjell, så jeg vet ikke helt om du "tjener" nok på å nedgradere deg fra M til N. Jeg tror forskjellen i pris er større hvis du går i en vanlig butikk og ikke kjøper fra nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...