AleksanderH Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Heisann Da mine dataskills ikke er helt på topp, prøver jeg meg her... Noen som vet om det er mulig å kjøre F.E.A.R Combat på min Compaq N610c? Prøvde meg i går, men fikk opp feilmeldingen "Unable to initialize the renderer to a valid video mode" når jeg skulle starte opp spillet. Maskinen har følgende: Intel P4-M 1.8 GHz ATI Mobility Radeon 7500 - 32 MB of DDR video RAM 512 MB RAM Om det kan ha noe å si så har hele disken nettopp vært slettet, og jeg har installert operativsystem (xp) på nytt. Noe jeg kan gjøre for å få spillet til å kjøre, eller må jeg innse at maskinen er for dårlig/gammel? Aleksander
Lrd_Wild Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Heisann Da mine dataskills ikke er helt på topp, prøver jeg meg her... Noen som vet om det er mulig å kjøre F.E.A.R Combat på min Compaq N610c? Prøvde meg i går, men fikk opp feilmeldingen "Unable to initialize the renderer to a valid video mode" når jeg skulle starte opp spillet. Maskinen har følgende: Intel P4-M 1.8 GHz ATI Mobility Radeon 7500 - 32 MB of DDR video RAM 512 MB RAM Om det kan ha noe å si så har hele disken nettopp vært slettet, og jeg har installert operativsystem (xp) på nytt. Noe jeg kan gjøre for å få spillet til å kjøre, eller må jeg innse at maskinen er for dårlig/gammel? Aleksander 8177357[/snapback] Bad news:Du må desverre opp i Radeon 9000 eller bedre for å kjøre det. Good news: radeon 9600 får du billig...
AleksanderH Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Okay, takker. Da anser jeg slaget for tapt. Er neppe aktuellt å oppgradere denne maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå