kunde Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U
jorn89 Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U 8173072[/snapback] 50-55 liter? lukket trykk kasse
kunde Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Har et 15" element som stammer fra en Dali SWA15 subwoofer, som bare støver ned. Funderer på å plassere det i bilen og lurer på om det finnes noen som har peiling på slikt som kan foreslå passende kasse (bygger helst selv) og forsterker som matcher denne. I min Hyundai H-1 kombi sitter en Sony CDX-GT410U 8173072[/snapback] 50-55 liter? lukket trykk kasse 8173738[/snapback] Sjekket bilen - ikke plass under baksete/passasjerside. Alternativet måtte bli i bagsje/lasterom , men tviler på om det ville fungert brukbart grunnet skillevegg som i øvre del består av nesten tildekkende plexiglass. Evt gjerne lukket - volum omkring originalen ca 80 L ?
Jalla Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Tja, om du har planer om dette bør du egentlig få tak i T/S parametrene for så å beregne kassevolum ut fra disse. Send en mail til Dali så får du sikkert et godt svar
Mekker`n Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Er ikke dali "hus" anlegg? isåfall er elemente på 8 ohm og ikke 4ohm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå