steinarfb Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg har kjøpt et brukt Gainward 7800 GTX skjermkort og klarer ikke å fastslå hva slags analog utgang kortet har. Her er et tilsvarende bilde: http://www.bit-tech.net/content_images/gai...plate-large.jpg Skal være en såkalt VIVO utgang. Hva er dette? Endret 16. mars 2007 av steinarfb
mhsalangli Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 video in - video out altså du kan kjøre video inn - redigere - kjøre ut på videokamera igjen
FaT_JoE Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 video in - video out altså du kan kjøre video inn - redigere - kjøre ut på videokamera igjen 8167818[/snapback] Jeg har akkurat samme utgangen på mitt xfx nvidia geforce 6600gt skjermkort men sliter med å finne kabel som passer på uttaket. Noen som vet hvor man finner disse kablene?
steinarfb Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Fant ut at 9 pins adapter følger med kortet når men kjøper det. Har akkurat kjøpt en MSI VIVO s-video adapter for 5 dollar på eBay. Søk etter VIVO 9 pin. Gjenstår å se om den passer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå