Gå til innhold

Norton antivirus ("tilbud")


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-11 21:57, skrev jag:

kan du laste den ned for $49.95. Dyrere, men du vet hva du får...


 

Hvis du ikke har vært inne på Symantec Store tidligere, får du 10% rabatt. Hvis du har vært der tidligere, og er litt smart, så får du også 10%.

 

Jeg bestilte og lastet Norton Antivirus 2003 på Symantec Store til en bekjent her om dagen, og det kom på kr 385,- totalt. Fikk dessverre ikke tilgang til norsk verjon på Store'n. Ser at Elkjøp selger retailpakken til 499,- nå om dagen. Da får du norsk versjon, samt CD og manual. Veil. pris er vel mellom kr 600 og 700,- om jeg ikke tar feil?

 

[ Denne Melding var redigert av: bigbro på 2002-12-11 22:19 ]

Lenke til kommentar

Dere skuffer meg folkens. Hvem i varmere strøk down under betaler penger for noe så teit som virus program?

 

Last ned Norton Anti Virus 2002 på kazaa. Er ikke værre enn det. Du får gratis oppdateringer i et år fremover fra du instaler det. Så fungerer ikke oppdateringene mere etter de tilbakelagte året. Da må du eventuellt formatere pc for å få det til å funke med oppdateringer. Programmet fungerer selvsagt forde, men ikke oppdateringer. Men det er da du gjør det smarte, du laster ned nyere verson av Norton, og du får et nytt år med updates. Før hadde jeg 2001 versonen, så expira update limiten på den, så instalerte jeg 2002 versonen. Det jeg prøver å si er at når update limiten expirer så er det gått et år, da er det altid kommet en nyere verson.

 

plz, ikke kjøp software. Det blir for latterlig, når du kan få det for 0-, bare ved noen enkle tastetrykk! :smile:

Lenke til kommentar

hihi.. må rette på en ting. Tror jeg hadde blackout mens jeg skrev første del av posten.

 

siterer: Dere skuffer meg folkens. Hvem i varmere strøk down under betaler penger for noe så teit som virus program?

 

HVa mente jeg med varmere strøk? hmm.. merkelig.. kan seriøst ikke huske jeg skrev noe slikt.. haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...