Veta Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Må bare sjekke om det er jeg som surrer, eller om butikken er mongo nå: Inne i game-cardet er det ett Guest Pass Key og en CD-formet bruksanvisning, ikke sant? Og den biten der du har koden din, er formet som et bank-kort? For "bankkortet" var nemlig ikke med -.- Endret 14. mars 2007 av Veta
Heart Break Kid Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Må bare sjekke om det er jeg som surrer, eller om butikken er mongo nå:Inne i game-cardet er det ett Guest Pass Key og en CD-formet bruksanvisning, ikke sant? Og den biten der du har koden din, er formet som et bank-kort? For "bankkortet" var nemlig ikke med -.- 8154324[/snapback] Gå og få byttet den.
Veta Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Må bare sjekke om det er jeg som surrer, eller om butikken er mongo nå:Inne i game-cardet er det ett Guest Pass Key og en CD-formet bruksanvisning, ikke sant? Og den biten der du har koden din, er formet som et bank-kort? For "bankkortet" var nemlig ikke med -.- 8154324[/snapback] Gå og få byttet den. 8154333[/snapback] Æsj, må vel stikke ut igjen da. Dæven så rask du var til å svare forresten.
Heart Break Kid Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Må bare sjekke om det er jeg som surrer, eller om butikken er mongo nå:Inne i game-cardet er det ett Guest Pass Key og en CD-formet bruksanvisning, ikke sant? Og den biten der du har koden din, er formet som et bank-kort? For "bankkortet" var nemlig ikke med -.- 8154324[/snapback] Gå og få byttet den. 8154333[/snapback] Æsj, må vel stikke ut igjen da. Dæven så rask du var til å svare forresten. 8154357[/snapback] Ja, kjeder meg noe jævlig atm.
Ghaundan Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 lenge siden jeg kjøpte, men skal det ikke være ett lite plastik kort klistret til pakken? som man skraper av på baksiden?
Heart Break Kid Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 lenge siden jeg kjøpte, men skal det ikke være ett lite plastik kort klistret til pakken? som man skraper av på baksiden? 8154605[/snapback] Det er antagelig det "Bankkortet" han tenker på.
Veta Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Ja. Fant ikke på noe bedre å si enn "bankkort"
Ghaundan Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ahaaaa. snodige greier at slikt skal skje da egentlig
wise™ Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har fått et kort hvor koden var ugyldig, og det sugde jo litt. Siden butikken trodde jeg bare hadde brukt det å prøvde å få et til, så måtte punge ut 249,- til. Æsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå