Gå til innhold

Startvansker i ArmA, hjelp meg


Anbefalte innlegg

Sitter fast i begynnelsen av det første missione i armed assault, "blood sweat and tears". Flaut? ja, men skjønner ikke hva jeg gjør galt.

 

Jeg skal stoppe trucken, drepe mennene, ta uniformene, møte en kar, og dra inn til byen og ødelegge noen radio opplegg, og så angripe byen.

 

Men, etter jeg stopper trucken med noen kuler og så knerter mennene i den, så kommer det en cutscene som sier at planen ikke lyktes og vi må gå over til plan B.

 

Deretter skal du angripe den første byen med en av de to spillerne.

Det er veldig vannskelig, for squaden min har en tenndens til å bli utryddet av noen tanks som kommer. Muligens er dette fordi plan A ble mislykket? I dunno.

 

Så, kan noen som har spillt oppgraget enkelt forklare meg hva jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-66d37

Fikk også denne beskjeden første gang jeg prøvde missionet, da kjørte lastebilen bare forbi :)

Det står/skal stå en bil ved siden av vegen, som du kan sette deg inn i og kjøre ut slik at den blokkerer for lastebilen. Når du har gjort dette, stopper de lastebilen og går ut. Det står dessuten i briefingen at man må forsøke å få headshots, fordi man skal bruke uniformene etterpå og da ser det lite smart ut med blod på. Jeg traff ikke headshots, men kom videre for det.

Lenke til kommentar
Hei! Har ikke prøvd missionet selv, men du finner nok masse tips her:

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikon...5e4ad3c4f3ff929

Det er en egen seksjon for Official Missions.

8158058[/snapback]

 

Ja jeg har vært der inne å sett litt, fant ikke noe om akkurat mitt problem.

 

Fikk også denne beskjeden første gang jeg prøvde missionet, da kjørte lastebilen bare forbi :)

Det står/skal stå en bil ved siden av vegen, som du kan sette deg inn i og kjøre ut slik at den blokkerer for lastebilen. Når du har gjort dette, stopper de lastebilen og går ut. Det står dessuten i briefingen at man må forsøke å få headshots, fordi man skal bruke uniformene etterpå og da ser det lite smart ut med blod på. Jeg traff ikke headshots, men kom videre for det.

8158490[/snapback]

 

Jeg har brukt å stoppe lastebilen med å skyte litt på den. Men jeg skal prøve å bare stoppe den med bilen som står der.

Ja disse headshotsene er vanskelige, men en gang tror jeg at jeg klarte det, men det gikk ikke da heller.

 

Hadde litt problemer med dette oppdraget selv, har sikkert stoppet den lastebilen og drept soldatene 10 ganger, og "klart" det bare 2 av dem. Jeg tipper det er en slags bug.

8158514[/snapback]

 

Hmm, ja jeg tror jeg har stoppet den en 5-6 ganger nå uten hell.

Jeg prøver et par ganger til før jeg hopper over missione, og satser på at neste patch gjør noe med saken.

Lenke til kommentar

Får å ikke få "failed" på den biten må du skyte alle i hodet! Noe som selvsagt er nesten umulig. Dette fordi det i briefingen står noe om at uniformene som skal stjeles fra disse soldatene må være uskadet. Hadde nok vekket mistanke om du kom med en blodig uniform gjennom fiendens kontrollpungt.

 

Det var det vist flere som har svart alerede!

sånn går når du ikke leser alt hva andre har skrevet! :blush:

Endret av bomelby
Lenke til kommentar
Får å ikke få "failed" på den biten må du skyte alle i hodet! Noe som selvsagt er nesten umulig. Dette fordi det i briefingen står noe om at uniformene som skal stjeles fra disse soldatene må være uskadet. Hadde nok vekket mistanke om du kom med en blodig uniform gjennom fiendens kontrollpungt.

 

Det var det vist flere som har svart alerede!

sånn går når du ikke leser alt hva andre har skrevet!    :blush:

8159480[/snapback]

 

Så headshots på alle er det som må til for å ikke få failed.

 

Men er det mulig å likevell ta den første byen om du får "failed"?

Jeg synes nemlig det var veldig vanskelig, du har ikke noen tips til hvordan man klarer dette?

Sånn i tilfelle disse headshotsa blir for vrien..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Jeg tror det er mulig å ta byen selv om man får failed, men da skal det vist bli vanskeligere å klare det.

Jeg fikk ikke headshots, skøyt han ene i begge knærne og i magen, men fikk mission accomplished for det. Ikke umulig det er bugs der nei ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk det til nå. :w00t: Tok headshots på alle bortsett fra en. Da gikk det.

Var også rimelig enkelt å ta byen da. Får håpe resten av missione blir bugfritt.

 

Men etter å ha lest litt så er det tydelig at ArmA sliter med en go del bugger. Spesielt av typer mission som ikke avangserer osv. Får håpe de utgir noen patcher etterhvert som løser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...