Gå til innhold

adventurer hjelp her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som kan gi meg litt info på adventurer...

åsen skils skal jeg fulle på?

åsen nano buffe skal jeg kjøpe?

åsen nano heling skal jeg kjøpe?

++++

jeg er lvl 89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du må være mer informativ i både tråd navn og innhold. Det er ikke så mange som kan lukte at du refererer til adventurer klassen i Anarchy online.

2. Sjekk denne posten

3. Hvis som jeg forstod deg riktig i en annen post så er du kanskje ikke så god på engelsk, i så fall vil du få litt problemer med AO. Spillet jo selvsagt på engelsk i utgangspunktet, og du vil også få oppleve kommunikasjonsproblemer ettersom 90 % av befolkningen er engelskspråkelig. MEN du kan nå alltids se på det som en god mulighet til å terpe på engelsken.

Skrevet

Ehh..hva i all verden er det du prater om her?? :dontgetit:

For det første må du endre emnetittelen til noe som er relatert til eller beskriver problemet ditt. Så må du forklare hva du lurer på! Skjønner at det gjelder et spill, men er jo rimelig umulig å vite hvilket! :!:

PS: Tar et "long shot" og satser på Anarchy Online...

Skrevet
1. Du må være mer informativ i både tråd navn og innhold. Det er ikke så mange som kan lukte at du refererer til adventurer klassen i Anarchy online.

2. Sjekk denne posten

3. Hvis som jeg forstod deg riktig i en annen post så er du kanskje ikke så god på engelsk, i så fall vil du få litt problemer med AO. Spillet jo selvsagt på engelsk i utgangspunktet, og du vil også få oppleve kommunikasjonsproblemer ettersom 90 % av befolkningen er engelskspråkelig. MEN du kan nå alltids se på det som en god mulighet til å terpe på engelsken.

8153804[/snapback]

kk..men jeg bruker perigramer

Skrevet
Ehh..hva i all verden er det du prater om her?? :dontgetit:

For det første må du endre emnetittelen til noe som er relatert til eller beskriver problemet ditt. Så må du forklare hva du lurer på! Skjønner at det gjelder et spill, men er jo rimelig umulig å vite hvilket! :!:

PS: Tar et "long shot" og satser på Anarchy Online...

8153808[/snapback]

ao :)

Skrevet

kk..men jeg bruker perigramer

8153838[/snapback]

Hmmm? Hva du mener med perigramer?

8153868[/snapback]

hehe programer* har skrive vansker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...