HellandB Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hey! Jeg har nettop formatert, og jeg har begynt å legge programmene på en annen harddisk en jeg har innstalert windows... Men programmene vil alltid legge seg i programfiler, er det mulig å bytte dette? eller flytte hele "programfiler"?
Mythos Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg prøvde en gang et eller annet hack for å flytte standard mål for installasjoner til en annen partisjon, med det ble litt problemer etterpå siden ikke alle programmer følger reglene og legger seg der de vil uansett. De aller fleste programmer har mulighet til å velge hvor de skal installeres, så jeg foretrekker heller å spesifisere det manuelt.
HellandB Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 okey... men eg begynne å ble litt leie av det ittekvart... hehe:D Hadde vore greit viss d hadde vore ein måde å gjort d på!
fatalicus Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 hvis du går inn i registeret og søker etter alle steder hvor det står "C:\programfiler" eller "C:\program files" og endrer de til det stedet du vil at programmene skal innstaleres så skulle det fikse biffen.. men pass på at du tar backup av registeret før du gjør noen endringer.. ville vært dum om du ved et uhell endrer noe som ikke burde blitt endret..
shabador Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Anbefaler deg til å se litt på nlite. Ved bruk av det programmet kan du pre-konfigurere windows XP cd'en på uhyre mange måter, før du brenner den ut og installerer. http://www.nliteos.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå