:---{D Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har laget en flash-fil (*.swf) jeg gjerne skulle hatt som bakgrunnsbilde. Noen tips og råd? (Win XP, helst gratis)
VetleRsport Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Går det an å ha Flash bakgrunnsbilde da? Trodde ikke det jeg... Men kan jo teste å søke på google Si ifra hvis du finner ut av det da Har lyst på det selv. Kan lete litt jeg å
:---{D Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Det var det jeg lurte på. Om det gikk ann. Om det finnes noen programmer som fikser biffen.
potetgullmannen Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 du kan gjøre om .swf filen til animert gif og bruke den osm bakgrunn kan du ikke? hmm..
Überadri Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Egenskaper for skjerm -> Skrivebord -> Tilpass skrivebord ... -> Web Her kan du plassere bilder, websider o.l. rundt på skrivebordet. Vet ikke om det funker å plassere en flash-fil, men burde gå an å plassere en html-side med en flash-animasjon på.
:---{D Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 (endret) du kan gjøre om .swf filen til animert gif og bruke den osm bakgrunn kan du ikke? hmm.. 8156506[/snapback] 1. Det blir ikke vector 2. Det kan ikke inneholde actionscript. Egenskaper for skjerm -> Skrivebord -> Tilpass skrivebord ... -> Web Her kan du plassere bilder, websider o.l. rundt på skrivebordet. Vet ikke om det funker å plassere en flash-fil, men burde gå an å plassere en html-side med en flash-animasjon på. 8156638[/snapback] Det var en god idé. Nå har jeg forsåvidt fiksa det. Lastet ned Xtreme Desktops og modifiserte det litt. Endret 14. mars 2007 av Tomat-Ulf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå