4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei, Hvordan fungerer den der Flip 3D tingen? Jeg hadde gledet meg til å prøve det, men det fungerer ikke. Jeg kjører norsk versjon. Er det ikke mulig i den norske eller? Jeg har hørt at man kan trykke "WINDOWSTASTEN+TAB" eller "ALT+TAB" to ganger, og tilogmed "WINDOWSTAST+MELLOMROM" for å aktivere funksjonen. Ingen ting fungerer. Min ytelsesinformasjon viser følgende, om det er av interesse: Prosessor 4,3 Minne (RAM) 4,5 Grafikk (Skrivebordsytelse) 5,9 Spillgrafikk 4,9 Primær harddisk (gammel) 4,2 Hvorfor får jeg det ikke til? Er det mulig i det hele tatt? Det ser ut for meg som maskinen min er kraftig nok. Endret 13. mars 2007 av steffenz
pmarius Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ser ikke ut som maskinvaren din er problemet i hvert fall. Har du husket å skru på Aero? Tror det må være aktivert for at Flip 3D skal virke.
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Kall meg gjerne dum, men hvordan slår du på det? Jeg har jo det der Vista temaet på, men det er ingen effekter. Så det er godt mulig at Aero ikke er aktivert. Men tilbake til spørsmålet, hvordan aktiverer jeg det?
Joachricar Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) kontrollpanel -> personalisering -> vindusfarge og utseende -> åpne egenskaper for klassisk... -> og under fargevalg velger du windows aero Men hvis du har home basic får du ikke aero med. Endret 13. mars 2007 av jokkeman
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Har Windows Vista Ultimate, men det står ikke Aero. Det eneste som står er Windows Vista Basic, Windows Standard, og en masse høykontrastsgreier.. Hvorfor i alle dager har jeg det ikke? Kan det ha noe med at jeg har norsk versjon, eller at jeg ikke har aktivert? Det står ultimate på brukeren min, og alle andre ting fungerer toppers. Jeg vil bare prøve det ut før jeg eventuelt kjøper eller bytter tilbake til XP.
Imsvale Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Aero funket hos meg inntil jeg installerte ATI-drivere. Nå hopper den tilbake til "Windows Vista Basic"-utseende, selv om jeg velger "Windows Aero". Er visst uenighet på gang bak scenen et sted. Edit: Fant denne, og nå funker Aero igjen. 1. Ensure that you have the following registry value set to :HKCU\Software\Microsoft\Windows\DWM\Composition set to 1 (32-bit DWORD) HKCU\Software\Microsoft\Windows\DWM\CompositionPol icy set to 2 (32-bit DWORD) 2. Restart DWM by opening a command prompt with administrative privileges: - Type 'net stop uxsms' - Then 'net start uxsms' Endret 13. mars 2007 av TrondH86
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 (endret) Nei, det fungerer fremdeles ikke.. Kan det ha noe med at jeg bruker to skjermer? Endret 14. mars 2007 av steffenz
Intimvask Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Skjer dette når du trykker alt+tab? Endret 14. mars 2007 av Intimvask
Nonsens Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Aero er jo en av de tingene som disables hvis du ikke har aktivert/original Vista.
Imsvale Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Windows-tast+TAB. ALT+TAB gir deg vanlig bytting.
Joachricar Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Aero er jo en av de tingene som disables hvis du ikke har aktivert/original Vista. 8151320[/snapback] Aero funker selv om du ikke har aktivert. Ihvertfall hos meg.
Nonsens Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Aero funker selv om du ikke har aktivert. Ihvertfall hos meg. 8151557[/snapback] Aha - husker bare at det var nevnt som en av de tingene som ble 'krøplet' over tid i uoriginale/uaktiverte versjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå