Gå til innhold

Orm plager fortsatt DnB NOR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, da kan man vel argumentere med at det er grunn til at de 24 andre har valgt Windows?  :tease:

Dette er da bare én av mange "success stories", og hvor står det at de andre bankene bruker Windows? Jeg er villig til å løpe naken nedover Karl Johan om så skulle være tilfelle.

 

I bank/finansnæringen finner du nok en relativt høy andel unix-systemer. Ellers er det også mange gamle løsninger i sving, med Cobol-programmer, VMS osv.

Lenke til kommentar
Tja, da kan man vel argumentere med at det er grunn til at de 24 andre har valgt Windows?  :tease:

Dette er da bare én av mange "success stories", og hvor står det at de andre bankene bruker Windows? Jeg er villig til å løpe naken nedover Karl Johan om så skulle være tilfelle.

 

I bank/finansnæringen finner du nok en relativt høy andel unix-systemer. Ellers er det også mange gamle løsninger i sving, med Cobol-programmer, VMS osv.

8150021[/snapback]

Jada, jada. Legg merke til " :tease: " ^^

 

Men jeg skal ta en ringerunde til de 25 største bankene. Hvor mange av de må ha mer enn 50% Windows-servere for at du løper i keiserens nye klær nedover Karl Johan? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...