Holmgr3N Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Lurer på om dere kan dele, deres beste plasser for å farme: Mote of shadow Mote of fire Mote of mana osv. Gjerne post coordinates. Selv er jeg nysgjerrig på water og fire ettersom jeg trenger masse primals av de.
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Shadow = Hellfire, øst for inngangen til Terokkar. Ligger også på AH til en slikk og ingenting. Fire = Elemental plateau i Nagrand (like nord for Throne of elements, krever flyingmount) eller Skald i Blade's edge (like ved inngangen til Netherstorm). Water = Elemental plateau, evt. vannet like sør for Throne of elements. Lavere droprate der, men mobs er lavere level og er ikke så overfarmet. Mana = fiskene rundtomkring i Netherstorm, samt noen mobs i spøkelses-byen sørøst på kartet. Fire/earth/air/water finner du på Elemental plateau, men det er til gjengjeld stappfullt med farmere. Spiller du sent på kveld, kan du kanskje få noe ut av det.
Veta Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Psilocybe har vel sagt det som trengs egentlig, men føler bare for å tilføye det at en venn av meg tjente omtrent 420 og noe gull på Mote of Waters. Alt var farmet på en kveld
bandreas Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Viktig å legge til at Elemtal Plateu i Nagrand har lvl 70-72 (?) mobs. Hvertfall høy lvl, tar tid å drepe og er alltid masse farmers der. Og dropraten er i mine øyne dårligere enn hvis du dreper lavere lvl mobs. Fire = Blades Edge Mountain, nord øst like ved der veien svinger inn mot Netherstorm. Mana = Netherstorm, ghosts og "åler" nord for area 52 har en ok droprate. Water = Nagrand, den store innsjøen lengst sør vest som har enn "landsby" nord for seg. (Husker ikke navnet nuh) Shadow = Helt øst i Hellfire Pensuela, der du gjøre quests på lvl 61-62 Earth = Vær miner, eller bytt en av de andre med earth med en miner. Life = Vær herb, eller bytt en av de andre med life med en herbalist.
SnusHanen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg fikk en god del Primal Life når jeg questa i Zangarmarsh, droppa ganske greit der iallefall
amarios Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 En fin plass å farme motes of water er i Terokkar, i innsjøen ved Skettis.
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg fikk en god del Primal Life når jeg questa i Zangarmarsh, droppa ganske greit der iallefall 8142388[/snapback] Ja, jeg plukket opp ca. 20 primal life bare på de to levlene jeg questet der. Nå har jeg herbalism og skinnet de slemme spore-knertende elementalene/fikk motes fra herbs, så det hjelper nok på.
chokke Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 fire = Force camp: Wrath i blades edge, er ca 18 spawns og droprate på rundt 30 % . VELDIG få folk. Så en annen person der idag. Ulempen er at det ikke er plass til to....
Djengo^^ Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 huff, bare ikke farm Skald hvis du er en warrior. verste stedet jeg noengang har vært som warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå