Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

0 Støy i lyden når bilen er ikke startet, hvorfor?

uzzi

Anbefalte innlegg

Hei hei, bilsteroen min lager støy når bil motoren er i gang og støyet øker når pedalen trykkes inn. Når bil motoren er ikke i gang så funker bilsteroen Super bra. Stereo annlegget er koblet direkte fra batteriet og kabelene er trukket til bagasje-rommet og deretter til høyttalerene som er i hattehylle!

Jeg fikk anbefalt det med Støyfilter men fikk høre at den funker sånn at den spiser opp en del av signalet sånn at lyden blir mye bedre men får ikek ut all effektet derfor har jeg droppet det.

Hva er anbefalt å gjøre? noen skal hjelpe meg?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du snakker om er vel dynamostøy.

Først og fremst så må du sjekke at alle jordingspunkter er gode (pusse vekk lakk osv), legg strømkabel og signalkabel på hver sin side i bilen (f. eks strøm til venstre, signal til høyre).

Det er mulig du må ta en dynamo-overhaling, ellers så har jeg hørt at det er et støyfilter på selve dynamoen som går ann å byttes.

Lenke til kommentar
Hei hei, bilsteroen min lager støy når bil motoren er i gang og støyet øker når pedalen trykkes inn. Når bil motoren er ikke i gang så funker bilsteroen Super bra. Stereo annlegget er koblet direkte fra batteriet og kabelene er trukket til bagasje-rommet og deretter til høyttalerene som er i hattehylle!

Jeg fikk anbefalt det med Støyfilter men fikk høre at den funker sånn at den spiser opp en del av signalet sånn at lyden blir mye bedre men får ikek ut all effektet derfor har jeg droppet det.

Hva er anbefalt å gjøre? noen skal hjelpe meg?

Takk på forhånd!

8141355[/snapback]

Denne kan kanskje hjelpe?

http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=1196

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...