uzzi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei hei, bilsteroen min lager støy når bil motoren er i gang og støyet øker når pedalen trykkes inn. Når bil motoren er ikke i gang så funker bilsteroen Super bra. Stereo annlegget er koblet direkte fra batteriet og kabelene er trukket til bagasje-rommet og deretter til høyttalerene som er i hattehylle! Jeg fikk anbefalt det med Støyfilter men fikk høre at den funker sånn at den spiser opp en del av signalet sånn at lyden blir mye bedre men får ikek ut all effektet derfor har jeg droppet det. Hva er anbefalt å gjøre? noen skal hjelpe meg? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
kimla Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det du snakker om er vel dynamostøy. Først og fremst så må du sjekke at alle jordingspunkter er gode (pusse vekk lakk osv), legg strømkabel og signalkabel på hver sin side i bilen (f. eks strøm til venstre, signal til høyre). Det er mulig du må ta en dynamo-overhaling, ellers så har jeg hørt at det er et støyfilter på selve dynamoen som går ann å byttes. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Sett en kondensator på dynamoen. den vil ta opp alle høyspent frekvenser. mulig det er det som kalles støyfilter?? Sjekk at ikke signalkablene ligger i nærheten av noen strømledninger. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ta å les litt under dynamostøy her: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=36&ids=artID Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei hei, bilsteroen min lager støy når bil motoren er i gang og støyet øker når pedalen trykkes inn. Når bil motoren er ikke i gang så funker bilsteroen Super bra. Stereo annlegget er koblet direkte fra batteriet og kabelene er trukket til bagasje-rommet og deretter til høyttalerene som er i hattehylle! Jeg fikk anbefalt det med Støyfilter men fikk høre at den funker sånn at den spiser opp en del av signalet sånn at lyden blir mye bedre men får ikek ut all effektet derfor har jeg droppet det. Hva er anbefalt å gjøre? noen skal hjelpe meg? Takk på forhånd! 8141355[/snapback] Denne kan kanskje hjelpe? http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=1196 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå