Gå til innhold

Hardware.no: Rating og tilbakemelding på handlevogner


Anbefalte innlegg

Jepp! Jeg syns det skal være mulig å legge inn en vurdering av handlevogner!

 

Eventuellt, så kan det være en slags rating, slik at folk som syns det som står der i Topp og bunntekst samt innholdet, er godt, kan si det raskt og effektivt.

 

Kanskje de mest populære handlevognene kunne stått i en egen rubrikk, under de mest aktive forum-innleggene osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse anbefalingene er jo kun av de som skriver for HW.no..

 

Det kan hende at de reflekterer manges meninger om anbefalinger, men jeg syns da kanskje at hvis denne funksjonaliteten bare hadde vært tilgjengelig, så kanskje den ville blitt brukt mer enn folk tror.

 

Jeg syns bare at når folk publiserer ei handlevogn så må de opprette en forumtråd for å få tilbakemelding. Jeg ser ofte handlevogner som jeg syns er ubalansert og kanskje tom et dårlig kjøp. En kommentarseksjon på disse hadde vært nok.

Lenke til kommentar

Vi har mange muligheter. I dag teller vi antall visninger av handlevognene slik at vi vet hvilke handlevogner som er mest populære - vi forteller det riktignok ikke til noen, men vi har dataene :-)

 

Alternativt kan vi legge inn kommentar-funksjon, eller f.eks. automatisk opprettelse av forumtråd tilknyttet handlevognene dersom brukerne ønsker å diskutere oppsettet. Det kan også lages en enklere variant hvor man gir poeng til gode handlevogner slik at vi kan vise oversikt over handlevogner som får gode poengsummer.

 

Selv er jeg mest tilhenger av å telle visninger, men kanskje legge opp til diskusjon i forumet som et tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...