Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sindrelol har mange gode poeng på lager.

La oss si end of discussion.  :thumbup:

8159038[/snapback]

Nei, den må du lenger ut på landet med.

Gankere som dreper meg en sjelden gang i spillet er jeg stort sett inneforstått med.

Men så har vi de drittsekkene, som konstant corpsecamper småttinger for slik å få utløsningen sin.

"Griefing" kalles dette.

Om en enkelt rogue dreper meg en gang har jeg ikke noe stort problem med det, annet enn at jeg sannsynligvis hevner meg og dreper dritten ut av han en stund etterpå som straff.

Kontinuerlig corpsecamping av en ganker der derimot noe jeg ikke respekterer, og jeg lar ikke en tafatt enrd sette dagsorden på min spilletid bare fordi han er en psykopat som elsker å se andre lide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykopat? Utløsning? Er enig i noe av det du sier, men det er å ta det litt langt. Pluss at det har ingenting med den tråden her å gjøre. Lag heller en Ganker tråd. Er på kanten til personangrep spør du meg.

Skrevet
Psykopat? Utløsning? Er enig i noe av det du sier, men det er å ta det litt langt. Pluss at det har ingenting med den tråden her å gjøre. Lag heller en Ganker tråd. Er på kanten til personangrep spør du meg.

8159168[/snapback]

Visst er det å dra det litt langt, men sterke ord må til for at de mest harbarka gankere skjønner at det de driver med faktisk er en rimelig asosial oppførsel, samt at det ødelegger så vanvittig mye av spillegleden til andre mennesker når de på død og liv konstant skal corpsecampe folk som ikke har gjort dem noe.

Skrevet

En del Off-topic her ja. Tråden er om verste class ikke ganking.

Når du selv velger å spille på et PvP realm må du regne med å bli drept og hvis du ikke tåler å bli drept burde du tenke på å bytte til et PvE realm isteden.

Skrevet
Gankere som dreper meg en sjelden gang i spillet er jeg stort sett inneforstått med.

Men så har vi de drittsekkene, som konstant corpsecamper småttinger for slik å få utløsningen sin.

"Griefing" kalles dette.

Om en enkelt rogue dreper meg en gang har jeg ikke noe stort problem med det, annet enn at jeg sannsynligvis hevner meg og dreper dritten ut av han en stund etterpå som straff.

Kontinuerlig corpsecamping av en ganker der derimot noe jeg ikke respekterer,

Her er jeg enig med deg. Å bli drept 1 gang er helt greit. Men, når man blir corpscampet av samme person i over 15 min blir jeg forbanna. Men da logger jeg heller på en alt char, så får han ha det så godt mens han venter på jeg skal resse.

Vet ikke med deg, men det er uhyre sjelden noen corpscamper meg, og jeg har inntrykk at det ikke skjer så ofte med andre heller.

Skrevet

8159168[/snapback]

Visst er det å dra det litt langt, men sterke ord må til for at de mest harbarka gankere skjønner at det de driver med faktisk er en rimelig asosial oppførsel, samt at det ødelegger så vanvittig mye av spillegleden til andre mennesker når de på død og liv konstant skal corpsecampe folk som ikke har gjort dem noe.

8159182[/snapback]

Off-topic:

Stiller meg totalt bak det der, _helt_ enig. Corpsecamping og endeløs ganking er grunnen til at jeg gikk fra pvp til pve server for ikke så lenge siden. Greit å bli knerta hvis jeg møter en stygg orc på veien, men corpsecamping og du-drepte-meg-en-gang-jeg-henter-mainen-min ganking stjeler spillegleden.

On-topic:

Som lock synes jeg rogues og flinke kiting hunters var hell. hadde ikke mye å stille opp med hvis de kom for nære gitt!

Skrevet

Så Så boys, dere er laaaaaaangt off topic nå. Start heller en "er ganskere seksuelt fravikende psykopater" tråd eller noe...

Til deg som mener at denne tråden her oppfordrer til slikt som dette, så er du langt på tur også. Burde ikke være vanskelig å skrive inn den class som du hater mest å møte på pvp (dvs IKKE enkelte spillere)

Fks:

"jeg hater å treffe warriors fordi det tar 3,5 evigheter å drepe dem"

Virker som mange av dere har valgt feil realm...

Kan ikke like en del av PVP`en å samtidig syte over resten...

Et tips er å parkere main der en quester med alt`s, så vist en blir corpsecampet over lengre tid så er det ikke verre enn å relogge å drepe han et par ganger (eventuelt har en ikke high lvl selv er det som regel bare å spørre i general, nok av high lvls som får blod på tann bare de hører ordet om slikt)

Så da slutter vi her, post on topic or not post at all.

cheers

Skrevet

Kombat-Kaare: Corpsecamping er noe som automatisk følger med når du starter på en PvP server. Reroll PvE om du ikke er mann nok til å takle dette. Like morsomt hver gang en emo bombe kommer deisende inn på irc bounceren min. Da er det bare å fortsette å ganke til folk logger av eller bruker spirit healer. Å ja, jeg er en feit nerd IRL som digger å ødelegge spillet på andres bekostning.

Skrevet

PvP realms er til for ganking. Jeg rolla en rogue får å være en snikete jævel som kan slå til når som helst. Å få folk til å sette seg til å grine er en del av det jeg betaler for. PvP = Ganking og Corpsecamping != Arena/BGs. Reroll PvE realm og kutt ut whine. Det er absolutt ikke noe galt i å terrorisere folk i et online spill

Skrevet
PvP realms er til for ganking. Jeg rolla en rogue får å være en snikete jævel som kan slå til når som helst. Å få folk til å sette seg til å grine er en del av det jeg betaler for. PvP = Ganking og Corpsecamping != Arena/BGs. Reroll PvE realm og kutt ut whine. Det er absolutt ikke noe galt i å terrorisere folk i et online spill

8159721[/snapback]

Selvsagt er det galt, du innser vel selv at du er drittsekken her og ikke jeg.

At pvp-realms er til for ganking er noe tull, den er till for at spillet skal bli mer realistisk og at man skal ha muligheten for å kjempe mot hverandre.

At noen da velger å dra det så langt som at de ønsker å drepe alle andre får stå på deres regning, men ikke forvent å bli sett på som noen helgen der du dreper alle andre.

Sier vel seg selv at du er tom for argumenter når du skriver "kutt ut whine" slik 90% av alle andre tullete nerder gjør når de ikke har stort å fare med.

Skrevet (endret)

Dine meninger om hva en pvp server er til er uvesentlig, det er opp til oss selv. Sålenge jeg velger å mene det betyr at red=dead, da er det vel min rett til å ganke? Jeg betaler faktisk for dette spillet.

Slik jeg ser det, er det du, Kaare, som er drittsekken. Du vil se andre lide i det virkelige liv, du snakker om fysisk vold, mens vi på andre siden av bordet snakker om et spill. Jeg mobber ikke andres sosiale ferdigheter, dems seksuelle problemer, vekt mm. jeg simpelthen gjør noe ut av den spilletiden jeg betaler for. Det er jo du som sitter med det psykiske problemet når du har en trang til å ønske vondt om andre.

Jeg er ikke ute etter å bli sett på som en helgen i dette spillet, det er vel ikke XeRam heller, men jeg vil ha det gøy. At enkelte (de som spiller på pvp server) tar visse valg som tillater meg og andre å ha det gøy med dem, får vel stå på dems regning.

"kutt ut whine" er vel et langt bedre argument enn "du er en feit nerd uten liv, som onanerer i skadefryd etter å ganke andre i et spill".

Endret av Superslask
Skrevet

Pvp servere er til for ganking? Er en grunn til at du ikke for honour for mer en 4kills.

Dreping og camping av folk som prøver og grinde og har under 60%hp når du angriper er bare idiotisk. Hvilken glede har du av det?

Og det med fysisk vold: Greit nok at Kaare drar det litt langt, men. Hørt om psykisk vold? håper virkelig de setter in en 1min cd på stealth etter ress, skulle campa rogues til de slette char. Og samenligningen er ikke så dum, du sier du ganker fordi du liker at folk er frustrerte (/lider?) du plager og provoserer folk, noe kaare peker ut at du SIKKERT ikke tør når du er ute på byen, fordi der kanikke du bruke vanish og stikke av.

Og når du ikke ser problemet i ganking fordi det bare er et spill og du liker å tenke på hvor frustrert folk blir og ser dem for deg rive av seg håret er et psykotisk trekk.

Skrevet
Som dere sier igjen og igjen.. "Det er bare et spill".. Ja? Det er bare et spill, om du ikke liker det som skjer, IKKE SPILL?

8159902[/snapback]

Joa, men det rettferdiggjør alt? hadde du blitt kjempegla viss jeg keylogga komputeren din stjal acconuten DE alt gear og sletta char? Og forsvarte meg med, det er bare et SPILL?

Skrevet
Pvp servere er til for ganking? Er en grunn til at du ikke for honour for mer en 4kills.

Dreping og camping av folk som prøver og grinde og har under 60%hp når du angriper er bare idiotisk. Hvilken glede har du av det?

Og det med fysisk vold: Greit nok at Kaare drar det litt langt, men. Hørt om psykisk vold? håper virkelig de setter in en 1min cd på stealth etter ress, skulle campa rogues til de slette char. Og samenligningen er ikke så dum, du sier du ganker fordi du liker at folk er frustrerte (/lider?) du plager og provoserer folk, noe kaare peker ut at du SIKKERT ikke tør når du er ute på byen, fordi der kanikke du bruke vanish og stikke av.

Og når du ikke ser problemet i ganking fordi det bare er et spill og du liker å tenke på hvor frustrert folk blir og ser dem for deg rive av seg håret er et psykotisk trekk.

8159880[/snapback]

Psykisk vold er mobbing over tid, ikke ganking i noen minutter. 1 min cd på stealth er jo den beste ideen jeg har hørt siden noen her anbefalte wowglider.

Frustrasjon over noen minutters camping lider ingen av. Jeg spiller ikke rogue heller, så din konklusjon om at jeg ikke kan vanishe, ergo ikke tør å snakke for meg, faller vel i grus. Og hvorfor skal jeg ha glede av å plage andre på f.eks. en bar, når jeg har det i et spill? Hvorfor drar dere slike konklusjoner?

Vis meg doktorgraden din i psykologi, da først skal jeg gidde å høre på din teori om mine psykotiske trekk.

Bryr meg fint lite om du ikke ser den gleden jeg har i hva jeg gjør, det er ikke derfor jeg gjør det.

4 kills kvalifiserer som ganking/camping. Ofte blir det ikke det engang. Enkelte ganger langt fler. Hvorfor skal ikke jeg kunne ha det gøy med slikt, når det som oftest gir meg honor også? Jeg valgte jo pvp server av denne grunn. Det er normale servere der ute for de som hater ganking så mye at de hiver ut trusler om bank mot noen de ikke har hørt om før engang.

Skrevet
Som dere sier igjen og igjen.. "Det er bare et spill".. Ja? Det er bare et spill, om du ikke liker det som skjer, IKKE SPILL?

8159902[/snapback]

Joa, men det rettferdiggjør alt? hadde du blitt kjempegla viss jeg keylogga komputeren din stjal acconuten DE alt gear og sletta char? Og forsvarte meg med, det er bare et SPILL?

8159941[/snapback]

Hvorfor skal noe rettferdigjøres mot et gank offer?

Hva har stjeling av konto med ganking å gjøre?

Skrevet (endret)

8160006[/snapback]

Hvorfor har man rulesets på servere?

Edit: Unnskyld for å bidra til avsporing.

On-topic: Mest irriterende klasse å møte på generelt for meg som Paladin er Warlock.

Kiting er utrolig kjipt.

Endret av Sheel
Skrevet

8160006[/snapback]

Hvorfor har man rulesets på servere?

8160016[/snapback]

Hvorfor quotet du meg, og stilte et spørsmål som for meg ikke er i nærheten av det som står i quoten? Jeg lar tvilen komme deg til gode og antar at du trykket feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...