Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo den typen person som er gøy å ganke. Du sitter vel å river håret fra hodebunnen hver gang du blir drept to ganger av samme person.

"banke dere i det virkelige liv" spar meg. Du hadde vel ikke kommet noe særlig lengre der heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er jo den typen person som er gøy å ganke. Du sitter vel å river håret fra hodebunnen hver gang du blir drept to ganger av samme person.

8158341[/snapback]

Og du er den typen som morer deg på andres bekostning?

Skrevet (endret)

"banke dere i det virkelige liv" spar meg. Du hadde vel ikke kommet noe særlig lengre der heller.

8158341[/snapback]

Hadde ikke hatt noe problem med puslinger som har sin sosiale kontakt over ventrilo og drar på "dataparty" iallefall. (Ref. signaturen din)

Dere er de mest avskyelige drittfolk som finnes, og jeg skal personlig heie dersom en voldsmann sparker sånne som dere i hodet etter litt bråk på byen.

Dere er det laveste som finnes av pakk, og at dere finner glede i å ødelegge for andre sier mer om hvilke laverestående empatiløse drittsekker dere er.

Endret av Kombat-Kaare
Skrevet

8158341[/snapback]

Og du er den typen som morer deg på andres bekostning?

8158345[/snapback]

Det der er et ganske unøyaktig utsagn. Å more seg på andres bekostning dreier mer i "le av fyren som brakk beinet" retningen enn å more seg over at folk blir så hissige at dem nesten sprekker fordi dem ikke fikk drive i fred i et spill.

Kombat-kaare: Du kan vel dømme meg hvor mye du vil etter de få postene jeg har skrevet som du har lest og fordi jeg har linken til et dataparty i signaturen, om du kommer til konklusjonen at du hadde klart å banke meg må jeg bare si: bring it on.

Du mister jo besinnelsen i en forumtråd, jeg hadde gitt hundrevis av gull for å få ganket deg til du logga av.

Skrevet

##Det der er et ganske unøyaktig utsagn. Å more seg på andres bekostning dreier mer i "le av fyren som brakk beinet" retningen enn å more seg over at folk blir så hissige at dem nesten sprekker fordi dem ikke fikk drive i fred i et spill.##

Det går for det samme.

Du er fortsatt en like empatiløs drittsekk som fryder deg over at andre har det kjipt.

Kombat-kaare: Du kan vel dømme meg hvor mye du vil etter de få postene jeg har skrevet som du har lest og fordi jeg har linken til et dataparty i signaturen, om du kommer til konklusjonen at du hadde klart å banke meg må jeg bare si: bring it on.

##Du mister jo besinnelsen i en forumtråd, jeg hadde gitt hundrevis av gull for å få ganket deg til du logga av.##

Jeg skulle gjerna sletta hele kontoen min får at alle gankere skulle fått sletta kontoene sine, ja jeg skulle gjerne hoppa på hodet deres i et rent raserianfall over slike patetiske forsøk på ganke andre og ronke etter andres elendighet.

Skrevet (endret)

Kanskje du skulle spille på en pve server da. Du burde klare å takle andre menneskers oppførsel både i dette spillet og i real life. Om du syns det er så ille å ganke andre, kanskje du burde skru på nyhetene?

Når jeg en sjelden gang kjeder meg mens jeg ganker, skal jeg tenke på deg og forestille meg at nåværende target kan bli like hissig :)

Edit:

Les også om Honor points.

Endret av Superslask
Skrevet
Kanskje du skulle spille på en pve server da. Du burde klare å takle andre menneskers oppførsel både i dette spillet og i real life. Om du syns det er så ille å ganke andre, kanskje du burde skru på nyhetene?

Når jeg en sjelden gang kjeder meg mens jeg ganker, skal jeg tenke på deg og forestille meg at nåværende target kan bli like hissig :)

8158463[/snapback]

Hva faen feiler det deg egentlig?

Jeg kan ikke fatte at folk er så gjennomført totalt komplett retarderte og empatiløse i hodene sine.

Er du tøff siden du sitter trygg bak et tastatur når du ganker?

Hadde du turt å gjøre det samme i det virkelige liv?

Jeg spiller på en pvp server fordi det er gøy, fordi world pvp er gøy når det først skjer, og fordi det er herlig å corpsecampe en ganker 2 timer i strekk som straff for at han var kjip mot andre low levels.

Bare fordi det er en pvp server så er det ingen legitim grunn til å være så kjip mot andre som overhodet mulig.

Dere gankenerder er ufyselige, der dere sitter trygt bak en pc-skjerm.

Si meg, hva er motivet ditt for å være så kjip mot andre, bare fordi det er på nettet?

Får du utløsning av det?

I mer normale kretser ville du fått en diagnose for å være lett psykopatisk.

Skrevet

Ingenting feiler meg.

Jeg er ikke tøff når jeg ganker, jeg synes bare det er morsomt.

Hvordan kan man ganke i det virkelige liv?

Ja, er det ikke digg å ta igjen på noen? Jeg hadde så absolutt gjort det samme!

Jeg kan forestille meg andre ting som er langt værre enn å ganke noen. At du ser på dette som det værste som kan skje ("kjip som overhodet mulig" kan bare bety at dette er det værste du kan tenke deg) betyr for meg bare at du har opplevd veldig lite i dette spillet.

Og du er ikke ufyselig mens du sitter trygt bak din egen skjerm og snakker fritt om hvor mye du hadde kost deg av å se meg bli banket opp av voldsmenn?

Motivet mitt er fordi det er morsomt. Jo mer de klager, eller whiner, jo bedre blir det.

Nei, det er ikke seksuelt tilfredstillende å ganke.

Begrunnelse for å mene at jeg er psykopatisk vil jeg gjerne ha. Jeg er like nutcake som resten av verden, inkludert deg. Men jeg har det morsomt på veien :)

Skrevet
Motivet mitt er fordi det er morsomt. Jo mer de klager, eller whiner, jo bedre blir det.

Nei, det er ikke seksuelt tilfredstillende å ganke.

Begrunnelse for å mene at jeg er psykopatisk vil jeg gjerne ha. Jeg er like nutcake som resten av verden, inkludert deg. Men jeg har det morsomt på veien :)

8158542[/snapback]

Du skriver jo selv at du nyter å se andre bli sinna fordi du ødelegger for dem, hvordan kan du ikke kalle dette psykotiske trekk?

Det vitner om innestengt frustrasjon eller skadefrydende onani.

Skrevet

Hva faen feiler det deg egentlig?

Jeg kan ikke fatte at folk er så gjennomført totalt komplett retarderte og empatiløse i hodene sine.

Er du tøff siden du sitter trygg bak et tastatur når du ganker?

Hadde du turt å gjøre det samme i det virkelige liv?

Jeg spiller på en pvp server fordi det er gøy, fordi world pvp er gøy når det først skjer, og fordi det er herlig å corpsecampe en ganker 2 timer i strekk som straff for at han var kjip mot andre low levels.

Bare fordi det er en pvp server så er det ingen legitim grunn til å være så kjip mot andre som overhodet mulig.

Dere gankenerder er ufyselige, der dere sitter trygt bak en pc-skjerm.

Si meg, hva er motivet ditt for å være så kjip mot andre, bare fordi det er på nettet?

Får du utløsning av det?

I mer normale kretser ville du fått en diagnose for å være lett psykopatisk.

Haha, det er latterlig at du sammenligner ganking med virkligheten!

Du burde virkelig rerolle pve-server hvis du har så mye mot å bli corpscampet, det er noe som vil skje med ALLE. Ingen kommer utenom, men av en eller annen grunn tror du at du ikke fortjener det. Når noen først camper deg: Logg ut! Du trenger ikke å spille bare for å spille, når du ikke har noe å gjøre uansett.

Og at du sier du skal banke gankere irl sier litt om deg. Og jeg tror kanskje ikke at dataspill med vold er noe for deg.

Skrevet

Så da er mitt utsagn om at du er like nutcake som meg korrekt, siden du gjerne vil skade meg i det virkelige liv? Le av at voldsmenn skader meg? Det du vil at skal hende meg er jo værre enn det jeg påfører andre i dette spillet, så om noe er du vel i en værre situasjon enn meg. Bør nok ringe en shrink nå ja.

Jeg har ikke mye innestengt frustrasjon, nei. Skadefrydende onani? Hva faen?

Skrevet

8158587[/snapback]

Hvorfor det?

Den eneste praktiske forskjellen er at dere gankere får utløp for deres empatiløse, psykopatiske oppførsel uten å løpe risken for juling tilbake.

Skrevet

Håper denne tråden blir stengt snart, og et par skribenter får seg en dask over lanken for å drive personlig sjikane på forumet.

Dette har ingenting med topic å gjøre, selv om jeg personlig syns at topicen legger opp til barnehageprat.

Skrevet

8158587[/snapback]

Hvorfor det?

Den eneste praktiske forskjellen er at dere gankere får utløp for deres empatiløse, psykopatiske oppførsel uten å løpe risken for juling tilbake.

8158607[/snapback]

Hvis du trenger å få svar på hvorfor man ikke kan sammenligne å bli grisebanket på byen, i motsetning til noen piksler på pcskjermen blir drept så har du et problem.

Blir man ganket: BARE LOGG UT!

Skrevet

8158587[/snapback]

Hvorfor det?

8158607[/snapback]

Hvis du trenger å få svar på hvorfor man ikke kan sammenligne å bli grisebanket på byen, i motsetning til noen piksler på pcskjermen blir drept så har du et problem.

8158652[/snapback]

Og la gankerne som sitter trygt bak pc-skjermen sette dagsorden for spillet ditt?

Neppe.

Jeg vet jeg ikke kan stoppe gankere fra å drive så mye faen de vil, men de trenger sannelig ikke nekte for at de er noen psykopatiske drittsekker heller.

Skrevet

Skjønner ikke hva dere klager sånn over. Syns det bare er morsomt når lvl 60's driver og "leker" seg med meg, om de ikke holder på i flere timer da. Og viss det blir for gale så er det bare å logge ut og spille på en alt eller be noen fra guilden din komme og ganke tilbake. Og drepe motstanderene er jo hele poenget med PVP, viss dere har så utroolig mye imot ganking så skulle dere spilt på en PVE server enkelt og greit.

Skrevet (endret)

8158587[/snapback]

Hvorfor det?

8158607[/snapback]

8158652[/snapback]

Forfor i F skal vi logge ut vis vi bare blir ganket ? Faen betaler jo for å spille, ikke for at et jokkbukk bak et tastatur får utløsning for han er så uberleet til å ganke/corpsecampe

Endret av xanth0s
Skrevet
Og la gankerne som sitter trygt bak pc-skjermen sette dagsorden for spillet ditt?

Neppe.

Jeg quoter direkte fra wow-europe:

Generelt om en pvp-server:

Ganking

Ganking can mean being killed while fighting a monster or killing another player while they are fighting a monster. You WILL be ganked on a regular basis.

Hvordan man kan unngå ganking:

Continue to Fight- You can keep trying to get away and return to fight again.

Leave - go find another area or zone to play in. There are usually multiple options. Consult the region levels or quest levels page.

Get Help! - Use your guild or general chat channels to get reinforcements to kill the attacking enemy players. This can work sometimes but will not always work. You might have to deal with this situation on your own. If there are players in your party you can also organize them to defend yourself.

Det er lett å unngå corpscamping så lenge man ikke på død og liv queste/gjøre seg ferdig der det skjer.

Og til slutt til kombat-kaare:

Other times, you're on the losing end where you're defeated and driven away. This gameplay type isn't for everyone. If you wish to fight mostly monsters, with some player vs. player combat only at your choosing, you should try a regular, non-PvP realm. You should know what you're getting into and be prepared for the consequences. If you find this gameplay type is not for you, it is recommended that you create a character on a normal realm (non-PvP).
Skrevet

Jeg hater ganking selv.

Startet kun på pvp realm grunnet venner.

Etter 97 dager med warrioren var jeg dritlei og rerollet til pve.

Det er bare tull å klage på gankere, eneste fornuftige er å rerolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...