Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Skrevet
er helt enig i at rogues har et potensiale til å fucke opp som er vanskelig å returnere. men har dere noen sinne spillt på en rogue alt? det er utrolig vanskelig å la være når du kan snike deg heeelt opp i ryggen på den warlocken som sitter og drikker, og da er det veldig artig å bare trykke på liiiiitegranne knapper :p

8154159[/snapback]

Når jeg spiller på roguen min, så er jeg en helt annen person. Jeg angriper alle hordes som er under 5 levels høyere enn meg.

Ganking med rouge gir en helt annen følelse.

Rogue er en deilig klasse når man spiler det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er helt enig i at rogues har et potensiale til å fucke opp som er vanskelig å returnere. men har dere noen sinne spillt på en rogue alt? det er utrolig vanskelig å la være når du kan snike deg heeelt opp i ryggen på den warlocken som sitter og drikker, og da er det veldig artig å bare trykke på liiiiitegranne knapper :p

8154159[/snapback]

Når jeg spiller på roguen min, så er jeg en helt annen person. Jeg angriper alle hordes som er under 5 levels høyere enn meg.

8156718[/snapback]

Dere tøffe og barske gankere kunne jo f.eks. starte med å gå løs på de som er mye større og sterkere enn dere, gjerne de som har størst sjanse til å drepe dere og ikke omvendt.

Skrevet

Fint at du kommer med sånne utalelser da, siden du vet jo alt om hvordan jeg spiller.

Kan komme med en noen eksempler fra STV, hvor jeg har angrepet motstandere som er mye "større og sterkere" enn meg:

I level 30 angrep jeg en level 32 shaman og en 34 warrior samtidig, og jeg drepte begge to.

I level 32 samarbeidet jeg med en 33 warlock, og sammen stun/fear locka vi en level 60 shaman til døde.

I level 33 angrep jeg en level 39 mage, og vant.

Har også mange tilfeller hvor jeg har blitt for overmodig, og tapt selv selvfølgelig.

(Roguen er bare level 42 for øyeblikket, derfor jeg kun har med kamper fra STV)

Skrevet
Fint at du kommer med sånne utalelser da, siden du vet jo alt om hvordan jeg spiller.

Kan komme med en noen eksempler fra STV, hvor jeg har angrepet motstandere som er mye "større og sterkere" enn meg:

I level 30 angrep jeg en level 32 shaman og en 34 warrior samtidig, og jeg drepte begge to.

I level 32 samarbeidet jeg med en 33 warlock, og sammen stun/fear locka vi en level 60 shaman til døde.

I level 33 angrep jeg en level 39 mage, og vant.

Har også mange tilfeller hvor jeg har blitt for overmodig, og tapt selv selvfølgelig.

(Roguen er bare level 42 for øyeblikket, derfor jeg kun har med kamper fra STV)

8157004[/snapback]

Kjempefint for deg, men jeg mistenker likevel at dette er unntaket heller enn regelen, noe mine bekjentskaper med gankende roguer bekrefter.

Gankere generelt er noe pakk, og jeg nyter å corpsecampe dere i timesvis etterpå så sant det lar seg gjøre.

Skrevet
Gankere generelt er noe pakk, og jeg nyter å corpsecampe dere i timesvis etterpå så sant det lar seg gjøre.

Igjen: Det er_ikke_ganking, når man angriper noen som har en helt fair mulighet til å vinne.

Skrevet

Hvorfor tror jeg ikke på dette? :hrm:

Du treffer så og si aldri en level 60, og gjør du det, så er det for rundt 1-10 damage. De aller fleste stuns bommer også.

Skrevet

Du treffer så og si aldri en level 60, og gjør du det, så er det for rundt 1-10 damage. De aller fleste stuns bommer også.

8157098[/snapback]

ja den der høres litt drøy ut.. møtte selv folk da jeg var 60 som prøvde å ta meg, og det var ikke akkurat vanskelig å ta en 5-manns gruppe på 30-ish

Skrevet

8157098[/snapback]

Gjorde ikke 1-10 damage, nei :) Og usansynelig nok ble bare 1 stun resisted.

Kan også legge til at dette var en_utrolig_ræva shaman. De sekundene han ikke var stunna valgte han å prøve å løpe vekk fra oss, og bruke en frost shock (Som tok nesten 50% av livet mitt) heller enn å heale seg selv.

Og hva mener du med at man nesten aldri treffer level 60s? Dette var da roguen var lavere level, altså en stund før TBC.

Skrevet

Er nok druids eller priest, rogues er fun å ganke i pvp som huner :p kom meg bort fra en epic hora rogue engang med 1%, han hadde 93 og jeg vant :) VELDIG morsomt, det klikka nesten for roguen

Skrevet

Synes også dette høres usannsynlig ut, tar bra lang tid før en 60 i det hele tatt trenger heale seg mot 2 lvl 30s og fear resist + 1 stun resist = 1 fungerende stun.

Ikke noe problem å one hitte en 30 warlock og en rogue kanskje 1-2 hits...

Skrevet
det er snakk om å aldri hitte med slag på en som er så mye høyere lvl

8157169[/snapback]

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere tror meg eller ikke. Jeg har ikke mulighet til å bevise dette på noen som helst måte, ettersom pcen med screenshottet er formatert.

Skrevet

8154159[/snapback]

8156718[/snapback]

Dere tøffe og barske gankere kunne jo f.eks. starte med å gå løs på de som er mye større og sterkere enn dere, gjerne de som har størst sjanse til å drepe dere og ikke omvendt.

8156817[/snapback]

Var en lvl 25 rogue som "ganka" alliance som skulle gjøre SM på Al'akir når jeg var rundt lvl 35 og drev i SM selv :)

Utrolig moro.

Han var "twink" da. Vet ikke om det kan kalles det når man er lvl 25, men alt han hadde var req. 23-25 og blått hvertfall :p

Skrevet

8157004[/snapback]

Hvordan vet du at han var 60?

Du kan ikke se levelen til han...

Skrevet

8157004[/snapback]

Hvordan vet du at han var 60?

Du kan ikke se levelen til han...

8157230[/snapback]

Det var før TBC... trenger jeg si mer?

Skrevet

8154159[/snapback]

8156718[/snapback]

8156817[/snapback]

Hvor er gleden da? Har tilbrakt timesvis (ofte sammen med andre) på å ganke folk som quester, lowbies, pådra folk repaircost, you name it. Gleden blir bare enda større om dem poster på realm forum/IRC, enkelte har kommet på ventriloen vår før også.

Ta det som en utfordring, prøv å ta igjen. Ingenting er bedre enn en all out gankwar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...