Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde sist en jævla nightelf rogue ved navn Visum som løp rundt og ganka i crossroads hver eneste jævla dag.

Og fy så gøy han hadde det med oss, red unna om han fikk problemer, og kom vi for nærme bare stealtha han og stakk.

Fikk vi endelig has på styggen var det klin umulig å corpsecampe som hevn etter den uendelige mengden faen han hadde bedrevet.

Nr 1, det er en pvp-server.

Nr 2, ingen tvang deg til å løpe rundt i barrens 24/7, du kunne lett å unngått corpscampingen.

Nr 3, det kan ikke kalles "ganking" når en annen klasse dreper deg 1 on 1. (Så lenge det ikke er lowlevel-ganking, men du er vel 70 du? Og så lenge begge har 100% hp, hvilket jeg regner med at du har, ettersom Barrens er et level 13 område) Ja, jeg skjønner du ikke hadde 100% hp etter den første gangen du ble drept og ressa, men du kunne lett å løpt vekk fra han og mountet.

Men, jeg skjønner hva du mener med at rogues er plagsomme. Kanskje ikke så veldig i denne situasjonen, men heller når man prøver å grinde, og hver gang man har mobs på seg, så kommer den samme roguen og jumper deg gang på gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nr 1, det er en pvp-server.

Nr 2, ingen tvang deg til å løpe rundt i barrens 24/7, du kunne lett å unngått corpscampingen.

Nr 3, det kan ikke kalles "ganking" når en annen klasse dreper deg 1 on 1. (Så lenge det ikke er lowlevel-ganking, men du er vel 70 du? Og så lenge begge har 100% hp, hvilket jeg regner med at du har, ettersom Barrens er et level 13 område) Ja, jeg skjønner du ikke hadde 100% hp etter den første gangen du ble drept og ressa, men du kunne lett å løpt vekk fra han og mountet.

8152342[/snapback]

1. Det at det er en pvp-server er ingen god grunn til hvorfor man skal være et komplett rasshøl mot andre.

2. Det var jeg som skulle corpsecampe alliance-roguen som i dagesvis hadde drept low levels og ellers bedrevet faen hvor enn han var, ikke omvendt.

3. Ganking er et utrykk som brukes når en spiller angriper en annen, og motspilleren har liten eller ingen sjanse til å vinne.

Gjerne innledes kampen med et ekstremt overtak ovenfor "offeret".

Du har vel egentlig lest hele innlegget mitt feil, jeg klager ikke over at jeg blir drept, jeg klager over at en svær faen som dreper andre, ikke kan straffes for det ettersom han spiller rogue, og bare kan stealthe etter å ha blitt drept selv.

Det er problemet med klassen, nettopp at de er noen forbanna gankere sjøl som i 90% av alle tilfellene starter kampen på sine premisser, men så fort noen ønsker å hevne seg så er det umulig, nettopp fordi de aldri kan corpsecampes.

Dette har irritert meg grønn tusenvis av ganger, du får faen ikke has på roguen slik at han gir seg, og han sitter sikkert der og ler seg ihjel bak tastaturet mens han runker over "skillzene" sine han fremviser når han ganker.

Æsj, jeg hater roguer, hele klassen er en vemmelig, kjip klasse som domineres av enda kjipere folk som får sin seksuelle utløsning av å plage andre.

Skrevet

Felles for disse er at du må vite hvor roguen er, eller bruke det som forsvar mot innkommende angrep. Om roguen er en viss (ganske kort) avstand unna, så finner du han ikke. Samme gjelder druid.

Og vel, det går fint an å ganke rogues. Har blitt ganka flere ganger mens levlet 60-70. Jeg grinder i vei, er på f.eks. 50% hp, mens en paladin (eksempel) er i nærheten.

Jeg slenger en /hi eller /wave ut, og fortsetter med mitt. Paladinen venter så til jeg er på lav HP, slenger ut en HoJ og gjør comboen sin. Død rogue.

Om roguen er 60 og gankeren er 70 kan han se deg på rimelig lang avstand.

Jeg klager ikke, synes det er en del av spillet. Om vi er på tilnærmet lik level kan det til og med bli litt world PvP ut av det.

Skrevet (endret)

Med "irriterende" mener jeg ikke at jeg vil ha de fjernet/nerfet, bare at de er, nettopp, irriterende. Synes disse egenskapene er en del av spillet, og de gjør jo spillet morsommere.

Endret av Quicko
Skrevet

frost traps er jo et irritasjonsmoment såklart, men på en annen side må jeg være forståelig for slike ting for hvis hunteren ikke har frosttrap, og jeg får hamstringet han så er han kake 90% av gangene :)

Skrevet
Felles for disse er at du må vite hvor roguen er, eller bruke det som forsvar mot innkommende angrep. Om roguen er en viss (ganske kort) avstand unna, så finner du han ikke. Samme gjelder druid.

8152714[/snapback]

Jess, det er det som er problemet.

Det finnes en million steder den roguen kan være, og det å random stå å slenge ut en holy nova vil aldri kunne fungere i praksis, been there, done that.

Jeg snakker IKKE om at jeg vil bryte stealth på en rogue som forsøker å ganke meg, kan folk snart se å lese hva jeg skriver?

Jeg snakker om å corpsecampe en rogue så kraftig mange ganger som straff for at vedkommende driver faen, noe som er komplett umulig i og med at roguen kan resse hvor som helst i 360 grader rundt liket, og umiddelbart stealthe.

Jeg vet godt hvordan jeg bryter stealth på en rogue smo prøver å ta meg, men det er ikke det jeg diskuterer her.

Skrevet (endret)

Jeg vil si jeg var veldig irriterende i min tid. Jeg fokuserte så mye på PvE at hver gang jeg kom PvP handlet det om å vente til motstanderen var under 5%. Til og med da kunne jeg ha problemer mot noen klasser.

Som rogue kunne jeg godt vente et par minutt i stealth for at motstanderen skal ha lav nok %

Endret av GrandMa
Skrevet
Vell det funker relativt fett og lage en /target (name) macro og spamme den mens du står utenfor den 360 graders resse sirkelen på mount... Da ser du hvor og når roguen resser, rir dit unmounter og bruker woevah AoE du har...

evt reroll human :p

Men forstår at det kan være frustrerende noen ganger at en eller annen 12åring plager vettet av deg med sin legolazzz NE rogue uten at du får tad hevn...

Personlig syns jeg huntards er den mest latterlige/irriterende classen i spillet!

8152998[/snapback]

Ble corpse-campa i 1-2 timer i STV av en lvl 60++ hunter en gang.

Har aldri hatt lyst til å logge ut uansett hvor fælt jeg har blitt campa, men denne gangen måtte jeg visst.

Skjønner ikke at folk gidder å stå å 1-shotte folk i timer.

Verste var at han var ikke aleine, hadde med seg en Draenei Shaman og masse annet dritt på lavere lvl som skulle være med å drepe.

Hater bare slike folk.

Nå spiller jeg på PvE realm faktisk, og det er utrolig digg i forhold til gankinga, men er utrolig kjipt å gå glipp av all moroa som jeg hadde da :hrm:

Skrevet
Vell det funker relativt fett og lage en /target (name) macro og spamme den mens du står utenfor den 360 graders resse sirkelen på mount... Da ser du hvor og når roguen resser, rir dit unmounter og bruker woevah AoE du har...

8152998[/snapback]

Det gjør jeg hele tiden når jeg er på jakt etter folk som fortjener litt gank tilbake..

Problemet med rogues er at det er et veeeldig kort øyeblikk hvor vedkommende blir truffet av /target kommandoen, og dersom vedkommende også står bak deg kan du bare glemme det.

Som oftest fører kommandoen bare til at (dersom du treffer det øyeblikket han ressa så klart) du vat AT han har ressa, langt mindre hvor han er.

Og det er det som er så frustrerende, for på alliancesiden på Kor'Gall har vi virkelig noen ordentlige gjengangere av noen gankende jævler som du aldri får has på.

Jeg vet av erfaring at en corpsecamp en halvtime i strekk kan få selv den mest innbitte ganker til å gi opp skadefroen sin, men hos roguer er det mer som å gi dem mer vann på mølla... fordi de veit at dersom de dør, så har det ingen konsekvenser overhodet, og de kan fint bare vente til situasjonen tillater at de igjen kan starte kampen på sine vilkår.

Skrevet
Kombatkaare, ---> PvE server, go reroll.

8149106[/snapback]

Men ingen argumenter overhodet.

8149567[/snapback]

Nei, vet du hva? Jeg trenger ingen argumenter, du whiner så mye om det som er den største forskjellen mellom PvE og PvP.

Men, ganking er gøy, og jeg blir ikke sur om jeg blir ganka a noen. Så lenge dem ikke holder på i 1 time elns.

Ditt hat til ganking er jo stoooort, jeg skjønner ikke hvordan du har fått det slikt, jeg mener " gankere er the scum of the earth ". Vis du hater ganking så mye så bare go reroll til PvE, du får ikke endret på det. Eller prøv og lag en post på server forumet, det kommer garantert til og hjelpe! :ph34r:

Skrevet
Nei, vet du hva? Jeg trenger ingen argumenter, du whiner så mye om det som er den største forskjellen mellom PvE og PvP.

8153266[/snapback]

Når du selv innrømmer at du ikke trenger argumenter har du strengt tatt allerede innrømmet at du har tapt diskusjonen.

Skrevet
Gief 1min cd på stealth etter ress? :O

8145017[/snapback]

Helt enig, det hadde faktisk vært helt rettferdig også.

Det er så vanvittig, og jeg mener virkelig vanvittig, irriterende at man ikke kan hevne seg på et rasshøl som ganker alt og alle han ser.

Hadde sist en jævla nightelf rogue ved navn Visum som løp rundt og ganka i crossroads hver eneste jævla dag.

Og fy så gøy han hadde det med oss, red unna om han fikk problemer, og kom vi for nærme bare stealtha han og stakk.

Fikk vi endelig has på styggen var det klin umulig å corpsecampe som hevn etter den uendelige mengden faen han hadde bedrevet.

8145401[/snapback]

Logg på en alt/Gjør noe annet, det er ikke klassen som er problemet, men spilleren.

8145416[/snapback]

gi warrior 1 min cd på charge, death coil 1 min cd. sheep 1 min cd, travel form 1 min cd.

Catch my drift? :roll:

8145606[/snapback]

Death Coil har 2 min CD, så gjerne for meg :!:

8148800[/snapback]

jeg er fullt klar over det, men hadde du tenkt litt så var det snakk om etter at du har løpt tilbake til liket ditt.

Tydelig at du kan det og ta ting ut av sammenheng. Gratulerer.

Skrevet
1. Det at det er en pvp-server er ingen god grunn til hvorfor man skal være et komplett rasshøl mot andre.

2. Det var jeg som skulle corpsecampe alliance-roguen som i dagesvis hadde drept low levels og ellers bedrevet faen hvor enn han var, ikke omvendt.

Du har vel egentlig lest hele innlegget mitt feil, jeg klager ikke over at jeg blir drept, jeg klager over at en svær faen som dreper andre, ikke kan straffes for det ettersom han spiller rogue, og bare kan stealthe etter å ha blitt drept selv.

Det er problemet med klassen, nettopp at de er noen forbanna gankere sjøl som i 90% av alle tilfellene starter kampen på sine premisser, men så fort noen ønsker å hevne seg så er det umulig, nettopp fordi de aldri kan corpsecampes.

Man er vel egentlig ikke et rasshøl når man løper rundt i fientlig teritory og ganker, ettersom man lett kan unngå gankingen. (Lowlevelen må angripe først + at pvp-flaggen går vekk etter 5 min uten pvp-handlinger.

Men, ja, rogues er noen feige horer. De fucker opp grinding/questinga di, og man er uten mulighet til å gjengjelde tjenesten.

Skrevet

er helt enig i at rogues har et potensiale til å fucke opp som er vanskelig å returnere. men har dere noen sinne spillt på en rogue alt? det er utrolig vanskelig å la være når du kan snike deg heeelt opp i ryggen på den warlocken som sitter og drikker, og da er det veldig artig å bare trykke på liiiiitegranne knapper :p

Skrevet
er helt enig i at rogues har et potensiale til å fucke opp som er vanskelig å returnere. men har dere noen sinne spillt på en rogue alt? det er utrolig vanskelig å la være når du kan snike deg heeelt opp i ryggen på den warlocken som sitter og drikker, og da er det veldig artig å bare trykke på liiiiitegranne knapper :p

8154159[/snapback]

Den muligheten har jeg hver eneste dag med alle klassene mine, men jeg er da ikke født drittsekk og ødelegger spillopplevelsen til andre av den grunn.

De gangene jeg ganker er det kun som hevn fordi jeg selv, eller noen andre jeg kjenner, har blitt ganka først, og selv når jeg hjelper venner spør jeg alltid om hvem som starta bråket.

Grunnen til at jeg spiller på pvp realm er forresten fordi et pve-realm er så forbanna kjedelig siden world-pvp aldri forekommer.

Det er derimot gankinga som er et problem, og selv om det er et pvp-realm så er ikke det noen grunn til at man skal oppføre seg som et totalt rasshøl av den grunn.

Skrevet

Jepp DeadbeaT. Var selv warrior før i tida, og da ganket/world pvpet jeg ikke så veldig mye.

Nå, som rogue, har fristelsen blitt for stor til å motstå flere ganger, spesielt de 6 timene jeg var shadow step build. Til og med enkelte quests, så prøvde jeg å gå inn i rollen som silent assassin, dolke questmobs i ryggen og stikke av fort som mulig, eller late som om det var andre spillere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...