Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Skrevet
gi warrior 1 min cd på charge, death coil 1 min cd. sheep 1 min cd, travel form 1 min cd.

Catch my drift? :roll:

8145606[/snapback]

Ingen av de skillene dere kan totalt hindre folk i å corpsecampe deg, stealth kan.

Charge, hahahah... dummeste jeg har hørt.

Prøv det selv, prøv å corpsecampe en frekk radd av en rogue en gang, spesielt i et åpent og fint område som bl.a. the barrens.

Komplett umulig.

Roguer fortjener å gankes litt de også, de som kanskje er de verste gankerne av dem alle.

Det er en grunn til at klassen har fått et så dårlig rykte for å si det sånn.

8145732[/snapback]

ånei, såklart det bare er rogue som kan stikke av fra ganking! Du er jo et GENI!

8148756[/snapback]

Roguer er de eneste som er immune mot corpsecamp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunter med fugl som pet, rogues som faktisk vet hva de driver med, prot pallies, druids og shadow priests. Det meste hvis de vet hvordan de skal spille classen sin. Men spesielt Druids, tar en halv evighet å kverke.

Skrevet
Fysj og faen, helt enig, den klassen er kun til for å være kjip mot andre.

Av godt og vel 20+ roguer som har prøvd å ganke meg på vei opp til 70, så har kun én (!) vært grei og latt meg være.

Hvordan kan du vite det? Tenk på alle de stealtha roguene som kan ha stått rett bak deg, men som alikevel ikke har angrepet.

Skrevet (endret)
Fysj og faen, helt enig, den klassen er kun til for å være kjip mot andre.

Av godt og vel 20+ roguer som har prøvd å ganke meg på vei opp til 70, så har kun én (!) vært grei og latt meg være.

Hvordan kan du vite det? Tenk på alle de stealtha roguene som kan ha stått rett bak deg, men som alikevel ikke har angrepet.

8150820[/snapback]

Godt poeng, gjort det en del ganger selv. Sått bak en stakkar en stund før jeg har bestemt meg for å angripe eller ikke. Ser en del whiner om at rogues ganker, da jeg levlet min tidligere main (mage) i outland var rogues langt ifra de som angrep ofte. Uavhengig av hvilken char jeg spiller har jeg intrykket av at det er locks som er mest aktive. Veldig hyggelig når du står å dreper 2 mobs og du ser livet ditt plutselig begynner å gå veeldig fort ned å du oppdager en haug med dots. Var en gang en lock som drepte meg 4 ganger på kort tid mens jeg holdt på med q. Endte med at jeg tok samme taktikk på han, og campet han i en halv time. Når jeg endelig lot han resse å bare sto å kikket på han mens jeg emotet /No virket det endelig som han tok poenget å vandret rolig vekk.

Endret av Zen1th
Skrevet
Siden vi driver å whiner om rogues, lurer jeg på en ting; Hva kommer det av at jeg ikke får fjernet poison til noen rogues med cure poison?

8150731[/snapback]

Det er en "known" bug i følge blizzard. De skulle fixe det i en "upcoming patch"

Skrevet
Siden vi driver å whiner om rogues, lurer jeg på en ting; Hva kommer det av at jeg ikke får fjernet poison til noen rogues med cure poison?

8150731[/snapback]

Det er en "known" bug i følge blizzard. De skulle fixe det i en "upcoming patch"

8150997[/snapback]

En bug ja... greit.

Har flere ganger irritert meg over at jeg ikke får cleansa forbanna rogue poisons, som crippling poison.

Trodde det var et talent de hadde, slik prestene og warlockene nå har fått for at folk ikke lenger skal kunne dispelle effektene deres like lett.

Likefullt rimelig irriterende, for jeg har noen ganger spamma cleanse opptil 4-5 ganger på rad før crippling poison gikk bort.

Skrevet

8150731[/snapback]

8150997[/snapback]

Escape artist tar vekk cripling poisond 1/5 ganger =/

Skrevet (endret)

Ehm..

Vile Poisons Rank 5

Increases the damage dealt by your poisons and Envenom ability by 20% and gives your poisons an additional 40% chance to resist dispel effects.

Endret av Per-Stian
Skrevet (endret)
Ehm..

Vile Poisons Rank 5

Increases the damage dealt by your poisons and Envenom ability by 20% and gives your poisons an additional 40% chance to resist dispel effects.

8151431[/snapback]

Se se, ingen bug likevel.

Litt på siden: begynner å bil rimelig lei av at alle klasser har fått talents nå som hindrer dispels.

Det er bare et fåtall klasser som faktisk kan dispelle, og slike talents er bare med på å spesifikt ødelegge for disse klassene igjen.

Begynner nesten å lure litt på hvorfor dispels finnes i spillet nå, når blizzard tydeligvis ikke gidder å la en slik spell fungere noe særlig lenger.

Endret av Kombat-Kaare
Skrevet
Ehm..

Vile Poisons Rank 5

8151431[/snapback]

Litt på siden: begynner å bil rimelig lei av at alle klasser har fått talents nå som hindrer dispels.

Det er bare et fåtall klasser som faktisk kan dispelle, og slike talents er bare med på å spesifikt ødelegge for disse klassene igjen.

Begynner nesten å lure litt på hvorfor dispels finnes i spillet nå, når blizzard tydeligvis ikke gidder å la en slik spell fungere noe særlig lenger.

8151538[/snapback]

Ehmm HALLO? kan jo disspelle alt av buffs og de fleste andre effekter t.o.m dot's frw locks...

Skrevet

Kult å sjå at det ikkje er WL alle whiner over lenger:) WoWforum generelt flyt over av whinetrådar mot Lockar...

Personleg sleit eg mest med huntards og druids, i dei tidene eg spelte lock sjølv.

@ deg som sleit med huntards som Shaman... n00b? Frostshock, earthbind tot, og skitsekken har mista sine største fortrinn: Avstand og fart=P0wnd

Skrevet
Ehm..

Vile Poisons Rank 5

8151431[/snapback]

8151538[/snapback]

Ehmm HALLO? kan jo disspelle alt av buffs og de fleste andre effekter t.o.m dot's frw locks...

8151817[/snapback]

And your point is?

Skrevet
Ehm..

Vile Poisons Rank 5

8151431[/snapback]

Var ikke den jeg skulle fram til, Det helt vanlig poisen som f.eks crippling poisen som ikke vil bort :)

Skrevet (endret)
Ehm..

Vile Poisons Rank 5

8151431[/snapback]

Var ikke den jeg skulle fram til, Det helt vanlig poisen som f.eks crippling poisen som ikke vil bort :)

8152132[/snapback]

Eller gjelder den resist på alle poisen fra Rogue ?

Endret av xanth0s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...