Gå til innhold

Tenkt til å levle opp en character? hvilken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Har tenkt og levle oppe en Undead Warrior, men vill vite om det er noen andre characters som er morsommere med å spille med?

hørt at warrior blir artiere og bedre vess den hadde hadd healing, så jeg trener bare alchemy og herbalism?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:P er blitt lvl 13 me den så det blir ikke så lang tid igjen da til det blir morsomt? hehe

menne hva foreslår du da?

Skrevet

Eg started ein shaman på fredag og den syns eg er veldig bra og gøy=) angrer ikke eit sekund, er lvl 17 på den nå og eg duelet mot ein warrior da eg var lvl 16 og han 19 og eg vant begge gangene vi prøvde:)

Skrevet
Warrior er ekstremt kjedlig på lowlvl, så du burde vere beredt på å bruke minst 60timer med å trykke på 4-6knapper

8136009[/snapback]

En rogue da? Litt off-topic, men syntes rogue var 3 knapper helt til 60 :)

Jeg stortrives når jeg spiller på lvl 41 warrioren min, har speccet fury og går dual-wield, det brukes kanskje ikke mange knappene, men synes det er underholdene nok.

Skrevet
Eg started ein shaman på fredag og den syns eg er veldig bra og gøy=) angrer ikke eit sekund, er lvl 17 på den nå og eg duelet mot ein warrior da eg var lvl 16 og han 19 og eg vant begge gangene vi prøvde:)

8136218[/snapback]

Kos deg med Totem questene. Klarte det ikke med cords engang jeg -.-
Skrevet

8136218[/snapback]

8136774[/snapback]

Hvilken rase da? Sier vel mer om deg enn om questene :tease:

Skrevet

8136218[/snapback]

8136774[/snapback]

Hvilken rase da? Sier vel mer om deg enn om questene :tease:

8136845[/snapback]

Tauren.. Fant da faen ALDRI veien til call of fire questet på det fjellet.. Fy faen har aldri vært så forbanna før.
Skrevet

Jeg har tenkt til å level min warrior når jeg blir 70 med warlocken hvertfall (20 atm :p).

Selv om det er kjedelig i et par levler av de lavere levlene, er det verdt det siden det er morsomt senere.

Herbalism/Alchemy er bra professions som du kan tjene gode penger på, men jeg ville heller valgt Blacksmithing og Mining. Kan lage utrolig mye kule items senere

Skrevet

Husk at warrior trenger en healer i bakrunnen for å ha sjangs mot en eneste klasse i pvp, nærmest.

I tillegg til det er warrior en av de dårligste, om ikke dårligst, til å soloe eliter. Dvs dere kommer til å måtte mase om grupper hele tiden, kun for å ta en enkel elite mob dere fint kunne tatt med en annen klasse.

Skrevet (endret)

Dette er altså så dårlig gjort som det kan bli... Krigeren er den heftigste nærkampsrollen som finnes i noe rollespill :thumbs:. Bortsett fra i WOW da... Der er den, den mest sugene av dem alle... Og det suger noe helt vannvittig... :wallbash:

Hater Blizz for å nerfe den så langt som de gjorde... :realmad:

Endret av lordwolfy
Skrevet
Warrior er ekstremt kjedlig på lowlvl, så du burde vere beredt på å bruke minst 60timer med å trykke på 4-6knapper

8136009[/snapback]

En rogue da? Litt off-topic, men syntes rogue var 3 knapper helt til 60 :)

Jeg stortrives når jeg spiller på lvl 41 warrioren min, har speccet fury og går dual-wield, det brukes kanskje ikke mange knappene, men synes det er underholdene nok.

8136310[/snapback]

3 nei :O

Hotkey stealth så har du 4

Skrevet
Undead rogue!!111one

Det er veldig morsomt å levle rogue, skaffer du deg noen gode våpen så kan du ganke omtrent hva som helst også :)

8137646[/snapback]

Mener du seriøst at roguer faktisk gjør noe annet i spillet enn å ganke? :!:

Skrevet

Argh, her skriver jeg masse, men så kubber PC-en.

Min mening, kort oppsummert: en klasse må ha en eller annen måte å regenerere tapt helse eller unngå skade for at den skal være grei å spille. Warlock, shaman, paladin, priest eller druid, evt. rogue for dodging og stunlocking og hunter med pet som tanker.

Tok warrioren min på tur i Hellfire for litt siden, det var ganske tragisk. Endte kamper med 50% hp, og da gikk det utrolig mye bandasjer og mat. Til sammenligning mister jeg kanskje 10% hp med druiden, og etter et par mobs er det catform-> casterform, kjapp heal og tilbake til catform. Null nedetid.

Warrior funker svært bra i kombinasjon med en dedikert healer, men er ganske gimp for seg selv.

Skrevet (endret)

Hehehe... Hadde egentlig alltid lurt på hva Gank betyr... Så jeg kikka på google... :D her var svaret... Fra Urban Dictonary

6. gank

115 up, 71 down

To kill someone in a massively multiplayer rpg, usually by dishonorable methods. Used extensively in World of Warcraft.

Playerx: "Oh man, that rogue totally just ganked me in STV!"

by Matt Gronke Raleigh, NC Jun 21, 2005 email it

7. gank

63 up, 28 down

verb (Online, MMORPG usage)

1. To kill another player using a group of players

2. To kill another player using any means that places the played to be killed at a substantial disadvantage.

Widely popularised following the success of World of Warcraft, the word "gank" comes from "gang kill", used in earlier MMORPGs like Ultima Online. A gang kill occurs when a group (or gang) of players attack a single one and kill him/her with relative ease.

The meaning has now extended to any player kill where the killed player had little chance to avoid death.

"I was ganked by a level 60 horde"

"You had no chance to avoid that rogue! Ganked!"

Som dere ser... Rougue går igjen... :D

Endret av lordwolfy
Skrevet (endret)

are: det er orc.

hehe fire og earth totem questene har eg gjort, eg er lvl 18nå, hehe call of fire questet på det fjellet trengte eg ikke og lete etter:)

dama mi starta shaman player ho og samtidi som meg so var ho som fant den og sa til meg hvor eg skulle gå, så ble ganske enkelt:p for ho er sån so går og surrer med di questene, ho MÅ gjør di hehe så ho viste meg faktisk begge questene:p so eg bare kom rett fra slagmarka og ble vist veg:) hehe. tror ho brukte thotboot eller va det en nå er til og finne beskrivelse om hvor det var. eg bare går rundt og drepe for det meste og acsepter noen få quester i ny og ne av dem eg forstår. giddisje bruke lang tid på dem

Endret av Kurt-Inge
Skrevet (endret)

Med alle nerfs som warrior har fått er det ikke værdt å lvl opp en.

Desidert den dårligste klassen i pve solo og pvp slik det er nå.

Du kommer til å få mye mere ut av en druid, warlock eller mage om det er dps du er ute etter. Selv en paladin er å foretrekke før en warrior da det kommer til å lvl opp.

Skal du spille warrior bør du ha en venn som kan heale med deg. Ellers blir det forferdelig tregt å lvl opp.

Det VAR morro med warrior men slik det er nå er det ikke det.

Sjekk ut profilen min på lvl 36 human warrior. Selv med det gearet der sliter jeg på mobs som er et par lvl høyere enn meg. Ja, jeg dreper dem men er nødt til å bandage eller spise før neste mob. Med dem tre klassene jeg har nevnt ovenfor er det bare å kjøre på mob, etter mob. Etter alle nerfsa er warriors ødelagt. Min første karakter var en Tauren warrior. Den har jeg nærmere 100 dager ingame på, så jeg vet hva jeg snakker om.

En ting til. Velger du Paladin eller Warlock får du gratis mount på lvl 40.

Det er tungt å farme gull med warrior siden det går med masse til reprasjoner av gear. Et senario er at du er i kamp med en mob, du er på rundt 50% hp, og moben er nesten dø. Så kommer det en respawn, eller moben løper unna og puller en til. Det betyr i 90% av tilfellene død warrior. Du har ingenting å komme unna med, unntak er å kaste intimedating shout, altså fear. Problemet er at det som regel da puller flere og du er en død kriger. Dette er egentlig den største svakeheten til warrior. Alle andre klasser har en ability som gjør at dem kan komme ut av en slik situasjon.

Endret av Darkrevan
Skrevet

Shaman er artig og spennende i starten, men fra lvl 20 og oppover får den nesten ingen nye spell, bare bedre ranks i de du har fra før.

Jeg anbefaler Warlock! Jeg syntes det var kjempeartig! Spesielt til å rollespille med :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...