Mikal69 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hei, plages med "Windows XP Home Edition" her, kommer ikke lengre enn til innlogging, alt har fungert flott tidligere. Får opp følgende: "Wndows-produktaktivering Dette eksemplaret av Windows må aktiveres hos Microsoft før du kan logge på. Vil du aktivere nå?" Ja / Nei Jeg velger "Ja" Og da kommer jeg til neste vindu som er den blåe boksen hvor man skal aktivere og der får jeg opp: Aktiver Windows Windows-produktaktivering Windows er allerede aktivert. Klikk OK for å avslutte OK Jeg trykker OK Og det som skjer er at jeg må begynne på nytt igjen på det jeg nå har fortalt, samme skjer hvis jeg velger nei. Noen tips om hvordag jeg får Windows opp å kjøre igjen, uten å legge det inn på nytt, dvs formattere slik at jeg mister data? Må ærlig innrømme at det er en brent versjon, ja. Setter pris på all hjelp.
JimL Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har ikke noe å si at den er brent så lenge du har gyldig lisensnøkkel. Bare ring microsoft produktaktivering og spør. Har du ikke lisensnøkkel / ikke har betalt for det så spør du på feil forum.
Mikal69 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Hei, nei denne lisensnøkkelen har jeg ikke betalt for, men har 2 andre maskiner med betalt XP lisens i huset. Så jeg har ikke dårlig samvittighet. Forresten, kan jeg ha flere maskiner på en av de andre lisensene innenfor samme husstand? Jeg har en XP Prof og en XP Home.
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hei, nei denne lisensnøkkelen har jeg ikke betalt for, men har 2 andre maskiner med betalt XP lisens i huset. Som JimL sier så hjelper det nok lite at du har lisens på 2 av 3 maskiner lite, for man skal ha en lisens for hver Og da er vel denne tråden også "ulovlig"?
Black Star Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 En-lisens til Windows kan kun brukes på én maskin. Det har ingenting å si hvor god eller dårlig samvittighet du har. Tråden stenges da den bryter med både forumreglene og norsk lov.
Anbefalte innlegg