Caze Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har diskutert litt frem og tilbake med en kamerat om hva som er "best" med tanke på skills man kan lære pet-en sin (som hunter): Beholde den første pet-en man får, slik at man får maks uttelling på pet training points eller; Temme nye pets etterhvert, man tjener ikke så mye på å spare på den første pet-en? Hva mener dere?
MindTooth Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har hatt bjørnen min siden lvl10 jeg. Er nå lvl25. Hender jeg skifter til katten. Men liker bjørnen min
Caze Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 For å forklare litt annerledes: Hvis jeg temmer en cat-type pet ved level 10 og beholder han til jeg er level 30 eller: Temmer en cat-type pet på level 29, og levler han til 30... Hvilken av dem vil være "best"? Slik jeg ser det, vil jo den første ha fått mye flere skill-points til trening enn den andre som bare har fått skillpoints fra 1 level. Og dermed vil det jo være logisk å anta at det er bedre å beholde den første pet-en man temmer?
MindTooth Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hvorfor ville du temme en katt på lvl29, hvis du allerede har en på 30? Da måtte han ha en trenbar skill ihvertfall..
Entity extraction Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 jeg er ikke noe flink hunter, men man må jo temme nye etterhvert for å få nye abils til pet. Noen pets beholder man seff. Jeg har f.eks Humar the pridelord fremdeles, men har byttet ut de fleste andre petene
Lupa Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Du vil ha 350 training points hvis "petten" din er levl 70 med maks loyalty (rank 6). Det spiller ingen rolle om du temmet den på lvl 10 eller lvl 70. Tilsvarende på lavere lvl. Temmer du en bjørn på lvl 10 vil han ha X training points på lvl 30. Temmer du en bjørn på lvl 29 vil bjørnen også få X training points (med andre ord like mange poeng) når den dinger lvl 30 (forutsatt at den da har maks loyalty) Det spiller derfor ingen rolle om du beholder det første dyret du temmer eller om du temmer en eller flere nye på høyere lvl. (husk at du må temme nye dyr for å få tilgang til deres egenskaper. Bjørnen du temmer på lvl 10 vil for eksempel ikke ha bite lvl 5. Du må da temme et dyr med bite lvl 5 når du når riktig lvl. Dette dyret vil lære deg lvl 5 som du igjen lærer bjørnen du temmet da du var på lvl 10)
CyprieN Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Har diskutert litt frem og tilbake med en kamerat om hva som er "best" med tanke på skills man kan lære pet-en sin (som hunter): Beholde den første pet-en man får, slik at man får maks uttelling på pet training points eller; Temme nye pets etterhvert, man tjener ikke så mye på å spare på den første pet-en? Hva mener dere? 8134991[/snapback] For det første alle pets har likt antall training points. Man kan resette disse pointsa hos Pet trainer. Pettet får 5 points per lvl, men om du trainer et pet på 30 vil du kanskje legge merke til at det mangler points dette er pga at pettet ikke har full loyalty, når pettet blir når niva 6 får du alle training pts per lvl. Ja tame nye pets etterhvert, høyere lvl pet har høyere lvl skills som Claw 1-2-3 og Bite 1-2-3 osv Petopia <- Er en side med oversikt over så og si alle pets i WoW, er Pet training oversikt og skill oversikt. Enjoy! Endret 12. mars 2007 av CyprieN
Caze Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor mange points en pet får per level den dinger, men. La oss da si at jeg temmer en pet på level 10, og lar være å trene den opp i det hele tatt. La oss også si at den får 5 poeng per level, frem til den blir level 30. Da vil den ha tilsammen 100 tilgjengelige training points. Betyr det at dersom jeg trener en pet som er level 29, og den dinger 1 gang OG oppnår loyalty level 6, at den OGSÅ vil ha 100 training points når den dinger 30?
CyprieN Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor mange points en pet får per level den dinger, men. La oss da si at jeg temmer en pet på level 10, og lar være å trene den opp i det hele tatt. La oss også si at den får 5 poeng per level, frem til den blir level 30. Da vil den ha tilsammen 100 tilgjengelige training points. Betyr det at dersom jeg trener en pet som er level 29, og den dinger 1 gang OG oppnår loyalty level 6, at den OGSÅ vil ha 100 training points når den dinger 30? 8135391[/snapback] det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå