Gå til innhold

Spillmus får nytt eksteriør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg blir ganske så forbannet på logitech når de ikke klarer å plassere de sens-knappene sine på en vettig måte. Man må jo ha en hemmet finger hvis man i kjappe skytekamper skal ha muligheten til å faktisk endre sensen. Jeg holder meg til MX518 som faktisk har dette.

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg blir ganske så forbannet på logitech når de ikke klarer å plassere de sens-knappene sine på en vettig måte. Man må jo ha en hemmet finger hvis man i kjappe skytekamper skal ha muligheten til å faktisk endre sensen. Jeg holder meg til MX518 som faktisk har dette.

8146178[/snapback]

Patetisk :nei:

Lenke til kommentar
Kanskje du ikke er av samme spillekaliber. Når alt kommer til alt er det en spillemus det er snakk om her. Da burde de lage en mus beregnet maksimalt til det. Da skal det ikke være så godt som utilgjengelige knapper på den, kanpper som man har bruk for.

8147493[/snapback]

 

Vel, det er vel ikke mange som har bruk for å bytte sence midt i et spill? Kanskje hvis man starter opp et spill og merker at det er feil sence, så er det fint å stille på den. Men det å skifte midt i en runde CS er ikke noe jeg gjør. Jeg er vandt til den sencen som den hele tiden står på.

 

BTW: Er ikke sikker på om han kalte deg eller Logitech "patetisk"..

Lenke til kommentar
Kanskje du ikke er av samme spillekaliber. Når alt kommer til alt er det en spillemus det er snakk om her. Da burde de lage en mus beregnet maksimalt til det. Da skal det ikke være så godt som utilgjengelige knapper på den, kanpper som man har bruk for.

8147493[/snapback]

 

Så, du skifter sense midt i en gun fight liksom ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Man skifter sensen ofte når du bruker sikte på sniper mode og annet type utstyr som zoomer.Ikke uvanlig å endre.Er enig med at dersom musen var laget som MX 518 og med side knappen på hjul så hadde den vært perfekt.

8218582[/snapback]

Jeg også skifter sensen litt her og der ! Men ærligtalt så trenger man ikke å skifte midt i den gunfight og da synes jeg at knappene er helt ok plasert.

Lenke til kommentar

Jeg er nesten 100% sikker på at jeg vil ha den nye G5 musa.. Men hvor kan jeg få tak i den? Netshop har den ikke.. heller ikke komplett.. tenkte på å bestille den fra logitech.no men vet ike om dem har på lager.. og da kan det jo ta laang tid :S

 

noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...