Gå til innhold

Sunne men likevell metende retter/lunsjer?


Anbefalte innlegg

Ja emnet says it all:P

Trener litt på 3t 2-4 ganger i uken og finner det vanskelig å fjerne mitt deilige flesk;P

 

Så jeg tenkte litt over det å fant lett ut at det var kostholdet mitt som ikke holdt mål.

Men det er så jevlig å spise sunne men ikke mettende ting å gå rundt med en rummlende mage.

 

Noen som har noen fine ( helst enkle ) sunne og mettende matretter/lunsjer/ferdiglaga(f.eks en slankesjokolade elns)

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Salater med tunfisk/kylling/skinke er jo greit da. Grove brødskiver med sunt pålegg er heller ikke dumt. Slankesjokolader er jeg ingen fan av, fordi jeg synes de gir null metthetsfølelse i forhold til hvor mange kalorier som er i dem. Men det kan bare være meg da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du sier at kostholdet ditt ikke holder mål og lurer på hva du skal spise. Det beste er da om du skriver opp hva du får i deg på en dag, så blir det lettere for oss å komme med tips.

Lenke til kommentar

ok :p

Før skolen = 3 brødskiver ( variert pålegg, aldri nugatti elns) Av og til havregrynsgrøt.

lunsj på skolen = 3 stk brødskiver også variert pålegg. Av og til en bollepakke :p( kanskje mer en av og til:( )

hjemme middag alt fra spagetti og saus, til fisk til kjøtt.

kveldsmat rester fra middagen eller noe annet ( helst godt)

 

Jeg vil vell gjerne ha matretter som bygger muskler, men ikke legger på fett. If you know what I mean:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...