-=Svin=- Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Har lenge sittet og frustrert meg over at jeg må bruke mus og tastatur når jeg spiller WoW. Har brukt Logitech Gamepad ganske lenge (til forskjellige spill) men fant fort ut at WoW ikke støttet gamepader. Jeg lurer på om noen veit hvordan jeg kan få gamepaden til å virke når jeg spiller WoW. Finnes det noen programmer? Takk for alle hjelpsomme svar
Jext Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Tja, om du har en gamepad med ca 30 knapper på så hadde det jo vært fint Når jeg spiller har jeg hvertfall over 30 skills på keybinding shortcuts.
Morgh Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 LIAR jext! har 18 hotkeys selv og jeg klarer ikke finne flere opne plasser på tastaturet som ikke er for langt unna eller blir brukt til noe annet. anyways... sett mange forskjellige gamingtastatur einet til wow i butikker =)
BrokenTomato Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Tenkte jeg skulle prøve å få x360 kontrollen til å funke på WoW. Man har jo 4 knapper bakpå, 8 knapper på pil padden, og 4 på høyre siden. Sikkert greit nok til grinding. Kan evt poste her om jeg får til noe snadder.
DeeTee Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Bruk GlovePie programmet for å mappe om keys til bruk I wow - burde funke bra med alle enheter som er koblet til maskinen.
-Jp- Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 har brukt wiimote til wow ganske lenge nå. glovepie funker ganske greit nå man får det till.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå