Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan vi diskutere bleach manga :thumbup:

Kan begynne med det nyeste kapittelet(266).

Kan ikke fårestille meg att rukia klarer å slå enn espada :hmm:

Endret av messi91
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hadde det ikke vært en ide å åpnet en manga tråd? for de fleste som leser manga følger vel med på de 3 store (Bleach, Naruto og One Piece) så kan vi heller kanskje snakke i spoilere på annen manga som ikke så mange leser :)

On Topic: Det ble som jeg trodde med ukens Bleach :D Han kunne ikke blitt så slem ^^

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10-11ogar555.jpg
Endret av akan
Skrevet
hadde det ikke vært en ide å åpnet en manga tråd? for de fleste som leser manga følger vel med på de 3 store (Bleach, Naruto og One Piece) så kan vi heller kanskje snakke i spoilere på annen manga som ikke så mange leser :)

On Topic: Det ble som jeg trodde med ukens Bleach :D Han kunne ikke blitt så slem ^^

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10-11ogar555.jpg

8132738[/snapback]

Jo det kunne jo vert en ide men no har vi jo naruto og bleach så kan jo dei som vil berre lage en one piece tråd ;)

Skrevet

Tror ikke tiden er kommet for det riktig enno :) vi har jo ikke sett særlig mye til shikai'en, bare den biten som var i animen nettopp, så tror det blir en ny måte å bruke den på ( slik som med Ichigo og snurre rundt sverdet for så å kaste det.)

Skrevet
Tror ikke tiden er kommet for det riktig enno :) vi har jo ikke sett særlig mye til shikai'en, bare den biten som var i animen nettopp, så tror det blir en ny måte å bruke den på ( slik som med Ichigo og snurre rundt sverdet for så å kaste det.)

8136916[/snapback]

Ja det er kansje en stund igjen til vi får se rukias bankai, men synst ikke dere han kaien fyren er litt svak til å vere espada? :hmm:

Skrevet

er jo ikke kaien da :p men han har tydlighvis et talent som ligner litt på aizens, selv om det er litt dårligere og funker på en annen måte :) men kan han kopiere hvem han vil så er det en ganske bra skill, og vi har jo ikke sett han gjøre noe enno da :roll:

Skrevet

Ganske bra gjort av han Rukia drepte å være i Espada, siden han faktisk bare er en gillian.

Nå venter jeg egentlig spent på å se hvordan det går med Renji. Lurer på hvordan han takler situasjonen han er i. Han kan jo ikke realease bankai.

Skrevet

kanskje han gjør det på samme måten som Rukia? (spells) eller så kan han vel få hjelp av hollowen som løper etter han hele tiden :p (virker som han er litt sterk av seg ^^)

Skrevet

vet jo egentlig ikke om Rukia klarte å drepe han enda de men.. ;p

Renji er ganske dårlig i demon arts so tviler på at han bruker det. Men finner han ikke en måte å få tilbake ban kaien tror jeg han kommer til å bli skameigd ;p

• 2 uker senere...
Skrevet

hm.. Ulquiorra vs Ichiogo.. hvordan skal dette gå? Ichigo kommer til å bli drept, om han ikke får en mirakuløs power up eller noen kommer og redder han.. (isshin mb?)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:scared: Klarte ikke å vente lengre, så nå leste jeg de 6 kapitlene jeg hadde spart opp, og kan dermed delta i denne tråden! (litt skuffende at det er så lite aktivitet her)

Men de siste kapitlene var syke! :ph34r:

Skrevet

jeg for min del har mer enn nok av mitt mangaprat på mangahelpers så har ikke det største behovet for annet enn å komme med ett innspill eller to ^^ men gleder meg sykt til neste fighten til ichigo og lurer på hva renji gjorde der :hmm: delte han den opp som i kampen med aizen?

Skrevet (endret)

Snart dukker det vel opp mer back-up vil eg tro :hmm:

ichigo, renji og ishda vs. 9 espada + gin,tousen og aizen

kan vel bli litt for tøft :p

Endret av messi91
Skrevet
:scared:  Klarte ikke å vente lengre, så nå leste jeg de 6 kapitlene jeg hadde spart opp, og kan dermed delta i denne tråden! (litt skuffende at det er så lite aktivitet her)

Men de siste kapitlene var syke!  :ph34r:

8307540[/snapback]

hehe visste at du ikke kom til å klare å holde deg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...