Gå til innhold

nytt headset - hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koss Porta PRO!

Koster 600,- ca, og er sykt bra! Selges nesten overalt i musikkbutikker (i alle fall de som har litt utvalg i sånne ting).

Koster visst 698,- på Hi-Fi Klubben, her kan du lese hva de skriver..

At produktet føres av Hi-Fi Klubben er vel kvalitetsstempel nok ville jeg tro.

 

Jeg har dem selv og kjenner mange som har dem, og har ikke hørt en som er misfornøyd!

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

tja, tigern er i hvertfall inne på noe. har ikke prøvd de KOSS som du snakker om, men KOSS sine UR-30 er i hvertfall sykt bra. de isolerer godt og er meget behagelig å ha på bruke, prisen er heller ikke så verst, jeg betalte 495,- for dem på TG02, og regner med at prisen er på der fortsatt.

 

Happy Hunting :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 19:18, skrev RiZLa:

Porta pro vil jeg ikke anbefale.


Er ekkel å ha på og detter fort fra hverandre.


 

har sportaPRO som jeg tror er en litt dårligere versjon.... det har vært med overalt - lenge. det eneste som begynner å gå istykker er skumgummien...

 

men urtolig bra lyd :smile: jeg holder en knapp på koss.

Lenke til kommentar

kan, som så mange andre her, anbefale koss ur serien.

selv har jeg et par ur-20, de spiller mer enn godt nok for lan, og kvaliteten må sies å være på topp.

har mistet de i gulvet, tråkket på de og stuet de brutalt ned i trange sekker og bager _MANGE_ ganger og det er ikke tegn til at de begynner å løsne fra hverandre eller gå i stykker på noen som helst måte, enda :grin:

lyden på ur-20 kan sies å være så som så, veeeldig glad i bass, men jeg har kun testet de og regner med at de dyrere modellene nok har endel bedre lyd.

blokkering av lyd er noe denne serien er helt genial på, standarduttrykk fra meg når sidemannen roper om noe : "HÆÆÆÆÆ?" ... "HÆÆÆÆÆÆÆ? HØRER IKKE HVA DI SIER"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...