Gå til innhold

XFX geforce 7900gt ny kjøler?


xersess

Anbefalte innlegg

Hei

fant ut for noen dager sia at: når eg har såtte nokon minutter og spelt trackmania, eller andre spel, så kommer GPU-en opp i 85 celsius, og det bare etter noen minutter! av ein merkelig grunn gjelder dette mest når eg speler trackmania ESWC, og ikkje så mykje når eg speler langt verre og tyngre spel som: oblivion, gothic 3 osv.

 

som sagt har eg eit XFX 7900GT Xtreme 470mhz... har høyrdt at GPU vifta ikkje er serleg god, så eg lurer på om eg skal kjøpe ein ny vifte? eller kanskje blir det så dyrt at eg heller kan kjøpe eit bedre skjermkort?

 

veit at 85 celsius er så kjempe farleg, men eg får i tilleg sånne plagsome streker og rare ting på skjermen når eg speler.. ellers når eg bruker pc-en til andre ting enn å spele ligger tempraturen på 50-60 celsius.

 

men desse strekene merker eg mest på trackmania, og litt på gothic 3 (men gothic bugger jo ein del og da...)

 

EDIT: foresten så speler eg trackmania med oppløsning på 1600X og antialasing 4X (eller kordan det skrivast) og ellers alt på fult... får heller ingen lagg uansett kor høy tempraturen blir.

 

så nytt skjermkort eller ny vifte? i så fall kva for ein?

MvH xersess

takker alle svar :thumbup:

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...